Inlägg från: frudelutt |Visa alla inlägg
  • frudelutt

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej! Hoppas man får hoppa in här i tråden :)

Jag ska också få en liten till våren! Beräknad bf till 21 Mars. Gick in i v 25 idag. Tjoho vad tiden rinner iväg.

Ser att många här kommer ifrån Vellinge. Själv kommer jag från Uppsala men bor nu i Höllviken. :)

Vilken bra inköpslista det fanns postad här. Ska visa sambon den så han får lite panik... hehe 
    Tror en sak saknades... en nagelsax till bebisen! Det vill man ha! Aj så vassa de små naglarna blir. :)

• frudelutt

Yeahcarro: ja det ska vi göra. Sambon har blivit rekomenderad det av sina kollegor. Jag vill göra det - även om detta är mitt 2:a barn. Var 11 år sedan sist... så jag känner mig lika "bortkommen" som om det var mitt första som var på G! Plus att det kan vara lite mysigt att träffa andra blivande föräldrar. :) Har du varit på UL nu?

Smilla: Tack! :) Kul att han också kommer från Uppsala. Helt rätt beslut att flytta till skåne. Jag skulle inte vilja upp där igen.

Vet ni? Jag måste berätta! Vi har bokat tid för 3D/4D ultraljud till den 9:onde dec. Det ska bli sååå spännande. Är det någon mer som har tänkt göra det?

• frudelutt

I min mage sparkas det ganska rejält nu.  Kan känna hur den trycker sin kropp mot min hand för att sedan snurra runt. Känns urmysigt. Fast lite alien känsla är det allt. Tror det blir en vild liten pojke den här gången. hehe

Hur stora har ni blivit? Själv känner jag mig redan som en kossa. Har gått upp 13 kilo och läcker bröstmjölk. :S

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö