• Beccah

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej hej! Bor i Skurup o har BF den 5 april så tänkte att det passa bra o skriva här =) Har inte hunnit läsa igenom tråden än men ska göra det. 

• Beccah

Hej alla. Igår va vi på UL o fick äntligen se vårt lilla troll Skrattande Det va en sprallig liten en. Allt såg bra ut med h*n, så skönt. 18+3 idag så den 6 april e BF. Tycker nästan att magen bara växer mer o mer för varje dag, går så fort nu känns det som. 
    Hur har ni andra det nu?? Mår ni bra?

• Beccah

Nä vi tog inte reda på könet, sambon ville men inte jag.. Det får bli en överraskning, men tror faktiskt att det e en flicka, vet inte varför men det känns som det.

• Beccah

Nån mer som känner tryck neråt emellanåt o att magen spänner sig o blir hård?? E i v.21 nu. Undrar mest om det e normalt.. första barnet ju så man e lite nojjig Flört 
    Denna veckan har jag kännt bebben varje dag, mest tidiga morgnar o på förmiddagarna, så mysigt ju Skrattande 
    Har ni det bra annars?  

• Beccah

Oj jäklar vad mycke man behövert! Får nästan lite panik nu.. har inte köpt nånting alls, ja en babysitter har vi som vi har fått. Har ni andra börjat handla än? Får nokk ut o ta en liten shoppingtur snart Glad

• Beccah

Jag mår också bra. Känner också bebisen varje dag, livlig e h*n. Glad Nu e det bara 15 veckor kvar för mig, börjar kännas lite nervöst... tänker på HUR fan ska jag lyckas klämma ut bebisen! Men ser fram emot det o vill bara träffa det lilla livet. 
    Jag får också vätska ur brösten, började för ett par veckor sen.. o jäklar va tuttarna har vuxit!! Haha tänk om dom kunde förbli såhär, e grymt nöjd med dom nu Skrattande 

• Beccah

Haha ja ok vårtgårdarna e jag väl inte helt nöjd med heller men storleken den e perfekt Flört 
    Jag tror inte riktigt jag har fattat att jag ska bli mamma, fast jag känner bebisen o magen bara växer o växer så känns det så overkligt på nåt sätt.. men helt underbart Skrattande 

• Beccah

Jag tror att för mig så e det så stort faktiskt... Har ju verkligen sett fram emot detta, vi försökte i ungefär 2 år med att få barn innan jag äntligen plussade. E väldigt rädd, o har varit under hela graviditeten, att nåt ska hända o att det slutar i missfall, så jag kan inte riktigt slappna av helt o bara njuta av det hela. Fast den känslan har släppt lite nu endån tycker jag.  
    Har du barn sen innan SuzR?  

• Beccah
    SuzR skrev 2010-12-15 21:58:39 följande:
    jag trodde det kanske skulle vara mer 'speciellt' att vara gravid...blev nästan lite besviken..var är alla mood swings och cravings???
    Ja det undrar jag också, har inte fått dille på nåt speciellt, lite trist ju.. haha. 
    Har nån av er börjat tänka på förlossningen o sånt? Vilket BB? Som jag känner nu så vill jag testa akupunktur o såklart lustgas men nåt annat smärtstillande vill jag helst klara mig utan. Fast när man väl ligger där så vill man kanske ha allt dom kan ge en Flört Haha. O helt klart Ystads BB vill jag föda på. 
  • Beccah
    Paulamaula skrev 2010-12-16 12:31:33 följande:
    Jag har inte dille på ngt speciellt men är väldigt hungrig ofta! Äter inte så mkt o blir mätt fort och hungrig efter några timmar igen .
    Beccah- varför Ystad? Bor ni nära el? Eller har du hört gott om det?
    Ja vi bor i Skurup o sen ska där va mycket bra, har bara hört bra saker om Ystads BB. Så hoppas inte det e alltför många som ska föda samtidigt som jag så man skickas nån annanstans Glad 
    Har också märkt att jag inte kan äta så mycket längre, innan åt jag mer än min sambo men nu blir jag mätt nästan direkt.  
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö