BF våren 2011 i närheten av Malmö
Gaaah vad säger ni! Jag äter ju massor av frukt.....shiiiiiit
Gaaah vad säger ni! Jag äter ju massor av frukt.....shiiiiiit
Hoppas att jag iaf får äta frukt ! Har inte ätit något av dem 5 förbjudna grejerna än. Det är svårt...men det går ! b.la apelsiner är min räddning !
Ullared om 2 veckor :)
Phewww miss wiren vilken kväll... svårt att sätta sig in i hur arg man kan bli på en sju åring när man inte har ngn själv! Men det låter nästan som att det var på tiden att du satte ner foten för din son. Jäkla övertramp av din pappa att lägga dig i hur du uppfostrar din son,.....undra hur han tycker att du skulle gjort om din son står och är sådär otrevlig?!
Hej på dig ! V 29 här för mig , vaknade av en mkt konstig rörelse i magen...gjorde nästan lite ont och fick mig att tappa andan en sekund. Undra vad hon gör där inne egentligen? Men det fortsätter att "sparka" neråt neråt neråt hela tiden. Så länge hon rör sig är jag dock nöjd :)
Jag har inte fått ngt erbjudande om föräldrautbildning...jag får lita på min egen instinkt helt enkelt :)
Härligt Suzr, hoppas mitt glukostest på onsdag går lika bra! hoppas också få ligga i ngt rum nånstans , kanske man kan ta en extra tupplur :) , hur går det till...man sitter där..de kommer med ångestglaset och sen sitter man där i två timmar? Det är inte så att dem effektivicerar och undersöker en innan dessa två timmar är slut? Utan det är 2 tim + vanlig undersökning?
Liten dam i min mage känner nog också sig måndagstrött för det är så lugnt så här inne, massa aktivitet i helgen dock !
Jag är inte så orolig för hur det ska smaka så mkt som hur jag på tom mage reagerar på ett glas fullt med sockervatten? Jag kan emellanåt bli lite "hög" om jag ätit mkt socker...typ lite "stirrig" i kroppen. Ngn som känt så?
Hoppas min BM är lika effektiv som din är Suzr ! , om jag ens får en undersökning dvs...
Nu har jag varit på Glukosbelastning !
Är det strösocker blandat med vatten man dricker? Jag kunde inte rikitgt smaka... det var så ofantligt sött. Tror jag tryckte i en halv squeese citron :)
Men jag halsade skiten och förklarade att jag var jättehungrig... :)
Fick göra en undersökning också som började med vikten. Upp 1 kg , jag svävade på moln nästan och hade nog världens bredaste leende . Chockad att - socker kan göra sån stor skillnad ! Så jag fortsätter gärna ...
Blodtryck var perfekt och järnvärde var också jättebra! Vi fick kolla på amningsfilm och förlossningsfilm.
Jag är väldigt lättrörd för tillfället och ville bara as-lipa när de fick upp sitt barn på bröstet. Men jag bet mig i läppen.
Sen fick jag testat sockret och det var också perfekt :)
Idag är altså en jääävligt bra dag :)