• abbi

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Gör det smilla! Gå hem en vecka tidigare! Det bestämde jag mig för att göra! Jag tänkte som så att 1 vecka mer här på jobbet ger mig inte så jäkla mkt!

• abbi

Det enda dumma Ikeas täcken är att det bara går att använda Ikeas sängkläder... Tänk på det! :)

Imrn ska vi börja sätta ihop sängen och sånt tror jag! Men man kanske ska vänta med att bädda den? Vad tror ni?

• abbi

Hanna1983: vad jobbar du med?
    Vi har också katt. Men jag tänker att det är
    Bättre att sätta upp sängen nu så katten kan vänja sig?

Misswiren: det låter inte kul.. Jag har också fått lite besvär med njur smärtor. Hoppas hoppas det inte blir värre..

• abbi

Jag jobbar som transportledare, så det är också stressigt! Jobbar "sista" dagen den 18 Mars! Gött!

Jag hoppas också att katten vänjer sig. Klart det blir en omställning för dem också. Vi ska ha sänghimmel på spjälsängen och det kan nog skydda mot katthåret...

• abbi
    Renesme skrev 2011-02-26 15:32:21 följande:
    Vi satte upp sängen direkt vi köpt den, sen la vi i madrassen med plasten kvar runtom. Kissarna tycker det är obehagligt att promenera omkring i den då så vi tänkte det kunde vara ett bra sätt att träna dom att INTE vara i sängen. Har fungerat jättebra hitills, har inte kommit på dom i sängen en enda gång och då har den ändå stått monterad i 2 veckor minst.
    aha..! det var ju smart att behålla plasten på..:)
    Nu blev det ingen spjälsängsmontering idag..men kaanske nästa helg! hehe
  • abbi

Oj vad ni skriver! ;)

Igår hade mina vänner anordnat en Babyshower för mig! Med massa fina presenter, sushi, cupcakes! ;) blev så glad!!!

Idag vecka 35! Känns helt galet!
    Ska också packa väskan snart! Men blir lite knäpp på vad jag ska ha med?

• abbi

Du har ju en lista väl? Den som var bigbauta stooor? Haha

• abbi

Men NÄR ska man packa väskan? Är det fööör tidigt nu?

• abbi

Hanna1983; haha vad roligt!

Jag vet inte heller om jag ska skriva förlossningsbrev..

• abbi

Paulamaula: ojdå! Nu får du ta det lugnt och vila.. När är BF?

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö