BF våren 2011 i närheten av Malmö
Vi möblerade också om lite i sovrummet! Satte upp spjälsängen.. Blev skitbra! Har skrivit förlossningsbrev, vagnen är hemma, skall packa väskan nu i dagarna!
Smilla: vad packade du nu då?
Vi möblerade också om lite i sovrummet! Satte upp spjälsängen.. Blev skitbra! Har skrivit förlossningsbrev, vagnen är hemma, skall packa väskan nu i dagarna!
Smilla: vad packade du nu då?
Sista arbetsdagen imorgon!!! Wiee!
Vi var på andra tillväxtultraljudet idag och vår lilla BUS unge hade gjort tvärtom! Han har vänt sig med rumpan neråt.... :( så imrn ska vi på vändningsförsök och hoppas han går med på det! Åhh!
Annars blir det väl snitt...
Tack mina vänner! :)
Han växer som han ska.. Och låg nu -6% istället för 9%! Han väger idag runt 2700 kg.. En liten skit! ;)
Ja det blir ju en chock för en när man har varit inställd på "normal" förlossning.. MEN nu ska vi inte ta ut ngt i förskott! Det kan ju bli det ändå...
Cathie: hur mår man efter snitt?
Undrar vad jag gör vaken nu? Haha vaknade o kunde ej somna om!
Cathie: tack för bra ord.. Precis så känner jag också. Man vill ju vara lyckligt ovetandes om när förlossningen startar MEN skulle det nu bli KS så blir det!! Jag vill helst föda normalt men inte om han ligger i säte..
Vi funderar på att åka till Lalandia med Niklas o Åsa.. Häng på om ni vill! ;)
Tack tjejer! Jag mår bra! Vi ska vara där 13,30.. Sen tar det väl några timmar! Jag är rätt lugn.. Antingen går det att vända honom eller så blir det snitt och då kommer han tidigare!!! ;)
Cathie: Vad roligt! var ska ni gifta er? ;)
Haha jasså stackars läkaren blev trött?
Åh nice med Ungern! Är någon av er därifrån?