Smilla skrev 2010-09-20 10:45:13 följande:
Jag måste nog också ta en liten titt i skolkatalogen känner jag. Abbi och YeahCarro, vilken skola gick ni på? Själv gick jag på Rosentorp och spelade faktiskt också ett kort tag i samma basketlag som MissWiren.
Annars är allt bra idag. Gick in i vecka 12 igår och hoppas att jag kan lugna mig nu lite. Om 2 veckor är det dags för Nupp-test så då hoppas jag att vi får se en sprattlande liten krabat igen. Vi var på ultraljud för ca 2 veckor sedan och då tyckte min man att pyret såg ut som en liten Haribo-godis-björn. Korta armar, korta ben och ganska stort huvud. Men den rörde sig friskt därinne! Vi har bilderna på kylskåpet =)
Jag gick också på rosentorp, i samma klass på Abbi . Men jag undrar vilken kör Abbi var med i ...jag sjöng nämligen också i ngn kör på vånga...
Och spelade du basket känner jag säkert igen dig!! Kanske lite svårt på nuvarande bilden bara :)
Skönt att ha kommit till v 12 ( v 9 här ) jag och sambon håller på att bestämma oss om nupp för tillfället. Vi blir inte erbjuda det av vår mvc så det kostar en del. Men som sagt...jag har svårt att bestämma mig...