• SuzR

BF våren 2011 i närheten av Malmö

pallar inte heller med det där 'en unge i minuten', tyckte att det räckte med den där videon vi fick se på föräldrarutbildningen. Jag vill inte se för mycket dramatik heller eller eventuella komplikationer på tv...nej tack jag bildar mig hellre en egen uppfattning. Kollade lite i måndags men tyckte det hela var ganska uttraget..någon som ligger i sin säng och andas timme ut och timme in...nej, snaaark!

• SuzR
    abbi skrev 2011-03-30 11:12:29 följande:
    Man kan väl ha ett par sköna ballerinaskor istället för innetofflor? ;)
    jadå,..det tror jag nog. Eller menar du att man inte får ha s.k 'uteskor' utan specifikt innetofflor? Tror det är lungt..känner för att köpa mig en fin pyjamas och ett par nya innetofflor så man känner sig liiite fräsch..som kompensation för att jag inte har shoppat på evigheter. På fredag ska jag färga brynen och på måndag klippa mig! Vet inte hur bara....ingen kort praktisk tant frissa bara för att man blir morsa men inget jag måste fixa till varje dag heller. och så ska jag få en snabbkurs hur man använder en plattång på sig själv. tycker det är ganska svårt! försöker vara fin in i det sista;) haha
  • SuzR

grattis till alla som fått bebis!

smilla: nu när jag läser att du klättrar på väggarna så får det mig att tänka på hur det kommer bli för mig...jag har redan tänkt lite hur det kommer bli att gå hemma och jag kan visserligen tänka mig att det är skönt de första dagarna men sen??!! När man har rensat, boat in sig, lagat mat....vad gör man liksom....
    Har SACT boxen som jag fick låna av en kompis och ett gäng Vänner dvd's så jag får väl kolla lite på filmer och ta det lungt...i två veckor. haha.
    vad gör ni andra hemma för att sysselsätta er?

• SuzR

cool bild! Jag har fått frågan denna vecka om jag ska ha barn i högsommaren...HÖG sommaren?!! Eh, nej om tre veckor snarare...och jag är verkligen inte så himla liten överhuvudtaget, magen är ju den man ser. Och det har varit kommentarer från enbart tjejer/kvinnor som vad jag vet har barn eller äldre barn...nåväl.

Sisa veckan på jobbet!! Wiiiiiii!

• SuzR

sista dagen på jobbet imorn:) skulle väl egentligen kunna jobba en vecka till men nej jag har ingen lust....försöker att inte stirra mig blind på bf datumet 24 april...
    förresten, packade bb väskan igår..ska man ha med sig egen handduk till bb?

• SuzR

Abbi: ska följa ert råd och köpa babylift imorn på blocket! Det verkar ändå rätt bra och funkar det inte så kanske det funkar med andra barnet! Och så kan man ha den i sängen oxå ju! Verkar skitsmart! Brio 300 spänn!

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö