• abbi

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Aha! Vad härligt! ;)

Vår envisa bebis ville inte vända sig.. Försökte ett par ggr, på mig gjorde det skiitont! Så OM han inte vänder sig av sig själv så blir det planerat snitt..

Känns ok. Inte så mkt tt göra åt saken.. ;) han kommer ju ut!

• abbi

Vi har fått ett datum för snitt..alltså vår sons födelsedag! Det är innan BF, men vi vill hålla
    Det för oss själva ;)

Jag är inte så rädd för själva snittet, mer hur jag kommer att må efteråt.. ! Men det ska nog gå bra..

• abbi

Smilla: hehe ja man får tänka så! Hoppas också på att jag läker snabbt..! Ja snart är han hääär!

Jag har tvättat kuddar, täcken, överkast, njutit av solen.. Gjort vändningsförsök (haha)..
    Det finns massor att hitta på! Framförallt njuta av lugnet! :)

• abbi

Oj va spännande! Snart är här kanske några bebbar! ;)
    Lindarosen1976: jasså hon fick snitt? Var det planerat? Tack för du berättar känns lugnande! :)

• abbi

Vår vilding rör sig ganska mycket.. Men ibland känner jag inget på flera timmar och blir såklart nojjig..
    Han har också hicka väldigt ofta.. Haha!

Åhh vad jag längtar nuuu!

• abbi

Yeahcarro: hmm svårt det där ju.. Jag vet inte! Det tar ju ändå ett tag att komma hem från Sthlm om det nu skulle sätta igång..

• abbi

Åh vad härligt att allt hade gått bra Suz! :) nu längtar man efter att se den lilla flickan!

• abbi

Hej tjejer! Jag har också förvärkar flera ggr om dagen.. Hoppas nu inte det sätter igång innan vårt planerade snitt, för jag vill ej ja akut snitt! Bebisen ligger nog kvar i sätesbjudning om han inte ligger på tvären nu, haha! Längtar såååååå också!

Är också väldigt mkt tröttare i kroppen.. Mår
    Bäst när jag ligger rak lång i sängen/soffan och det ska bli så skönt att kunna andas normalt igen! Jag har ju fortf ett huvud under revbenen som trycker uppåt, så andfådd är jag!

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö