BF våren 2011 i närheten av Malmö
Just nu känns det som om vi är inne i världens bästa period. Lille Edvin är glad som en solstråle hela dagarna. Han vaknar på morgonen med ett stort leende och så myser vi i sängen en stund och sedan klär vi på oss och äter. Han brukar vara vaken ca 1½ timme och sedan sover han och sedan sitter han i babysitter eller ligger i babygymet tills det är dags för mat igen och sedan är det samma visa igen hela dagarna långa. Han älskar när vi jag sjunger för honom och har lite gympa med honom. Han älskar alla ramsor där man leker med ben och armar på honom så han skrattar rejält.
Gråter vet jag inte riktigt när han gjorde sist. Han är konstant glad nu och har varit det ett bra tag. Vi tar på honom pyjamas vid 8-tiden och sedan får han lite mat och sedan nattas han runt halv 9-9-tiden. Vaknar kanske 2 gånger på natten. Vaknar är kanske fel ord för han sover när han äter och så fort han ätit klar så lägger jag ner honom i sängen så han sover igenom allt ihop i stort sett.
På söndag är det dags för dop. Mycket att fixa nu med mat och allt annat. Vi har fortfarande inte packat upp allt i huset än så det är fortfarande lite kaos att ta hand om.