BF våren 2011 i närheten av Malmö
Vi är mest hemma tyvärr, är ett projekt att komma ut när man bor i lägenhet utan hiss :(
Vi är mest hemma tyvärr, är ett projekt att komma ut när man bor i lägenhet utan hiss :(
Carro: Gud vad jag jagar dig :) Men eftersom hon inte gjort såhär innan (som jag förstått det) så tror jag inte att du har för tunn eller för lite mjölk utan jag tror det är en sån ökningsperiod. Orkar du så kämpa! Men orkar du inte så är det absolut INGET fel på att ge ersättning. Jag är uppväxt på det och jag blev människa ändå :P
Ja du, det var ju betydligt lättare att få henne att somna efter 2 tims vakentid och inte låta henne styra ( då kan hon vara vaken mycket längre ) Hurra och succe!!! säger vi de senaste två dagarna. Hoppas vi är det på spåren nu så hon får sova lite godare nu. Tack för tipsen!!
Jag har spanat på den där på Apoteket, Nam, Man? Mam? ngt åt det håller iaf... :)
Ahh, fungerade det då? :)
Läste några inlägg tillbaka och såg att han nyss blivit 2 månader? Min tös började krångla när hon var rätt så exakt 2 månader med sömnen.. håller tummarna för att det går över snart, nu har hon precis blivit 3 månader ju.
Vi har också börjat.. grönsakspuréerna funkade bra i början.. nu vill hon inte ha dom alls :( Testade att ge henne från en 6 månadersburk (mer konsistens) och det var populärt!
Varfö: det kan inte bara blivit för stor mängd? Då kan det ju bli jobbigt om magen inte är van.
Carro sån var a. Med för ett väg sen. Höll i sig någon vecka i samband med utvecklingssprång. Men nu är hon som vanligt igen :)
Ett tag menade jag såklart och inte väg :) mobilskrälle!