• abbi

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Paulamaula: ahaa! Jag ska göra det på Curakliniken på måndag! :) jag är nervös, vet egentligen inte varför men det hör väl till.

• abbi

Heej! Jag har haft skitmkt på jobbet idag! Men som du skrev smilla så går tiden snabbt! :)

Suzr: oj! Fick du springa in på toa? Stackare.. B har inte nämnt det! :)

Jag är nog mer spänd än orolig inför KUB testet! Vill se vår lilla bebbe! Längtar!

Kul med så många nya! :)

• abbi

Jag har liksom Smilla inskrivning i vecka 15! ;)
    Smilla: när ska du dit för inskrivning? Kanske stöter på varandra där också! Hihi

• abbi

Smilla: Hittade ni någon vagn ni fastnade för? Själv blev jag väldigt förtjust i en Teutonia Spirit, den kändes völdigt lättkörd och jag gillar att den har 3 hjul!
    :)
    Hur känns det inför morgondagens KUB? Jag är faktiskt lite nervös.. och nyfiken så klart!

• abbi

Det gick jättebra i morse! Fick du se bilden av B? :)
    Vi fick se en väldigt söt liten parvel och fick fina resultat på KUB!

• abbi

Åhh så du fick berätta för kollegan? Hihi men det är ju lugnt, du har ju sett hjärtat slå! :)

Oj trillade du? Stackare.. Klart bebben ligger skyddad ingen fara!!
    Kram

• abbi

Aha då är det läge att beställa om ngn månad! Funderar på att beställa från Tyskland! Man sparar runt 3000 kr på det! :) ngn som är sugen att joina mig säg till! :)

• abbi

Smilla: hur gick det idag förresten? Tittade efter dig idag men såg dig inte! Hihi

• abbi

Smilla: haha vi följer varandra titt som tätt! Hihi ändrade du bf dag idag? Jag är fortf kvar på samma! Bf 10 april!
    Den tyska sida. Heter Mypram.com. Vilken har du tittat på?

Suzr: ofta har vagnarna låång leveranstid så likabra att vara ute i god tid! :)

• abbi

Yeahcarro: när jag vill ha vagnen i Malmö? Hmm när som! HAr du ngn lastbil där? :)

Jag har nog gått upp lite jag med! :( försöker äta nyttigt och är ute o promenerar mycket!
    Cravings: apelsiner älskar jag! Mjölk likaså! :)

Är i vecka 14 nu!

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö