BF våren 2011 i närheten av Malmö
Vi har också skrivit en lista på allt vi behöver. De flesta kläderna är inhandlade men det kommer säkert bli lite till efterhand som vi får syn på söta små saker =)
Vagn och resesäng beställer vi nu i veckan samt lite tillbehör. Sedan tänkte vi försöka hitta lite saker på blocket eller liknande nu under julen. Så vi är nog ganska så förberedda.
@ frudelutt: Välkommen hit! Min man är också från Uppsala men fick väl se sig besegrad i valet av bostadsort =)
I söndags gick jag in i v22 och nu känner jag bebisen varje dag, flera gånger om dagen. Han sparkas och boxas rejält! Men än så länge är det mysigt att känna på hans sparkar =)
@yeahcarro: Vad dåligt att de inte informerat dig om tidsändringen. Jag hade blivit så besviken så jag hade nog börjat gråta. Inför mitt ultraljud hade jag byggt upp sådana förväntningar och spänningar så hade de sagt något om flytt av tid så hade jag kollapsat. Och alla man hade berättat det för. Hela kvällen efteråt ringde ju kompisar och familj för att kolla hur det gått och vad det skulle bli. Men lycka till idag!! Vi väntar med spänning!