BF våren 2011 i närheten av Malmö
Vi var först ute på babyland och pratade med personalen där om vagnen så vi visste exakt vad vi skulle beställa sedan. Jag gillar också att ha någon att prata med när man gör så dyra och viktiga inköp och dessutom vill man ju klämma och känna på sakerna.
Tråkigt att du inte riktigt är nöjd med din mödravård, Carro. Fast å andra sidan så kanske det inte spelar så stor roll hur de är. Det hade varit viktigare om det var som i USA, där man har med sig sin förlossningsläkare in i det sista. Men det enda vi gör här i sverige är ju att kollas upp av barnmorskorna så vi behöver inget fantastiskt förhållande med varandra. Jag är väldigt nöjd med min barnmorska. Hon är väldigt trevlig och verkar lugn och kunnig så det känns bra. Hade vi bott kvar i stan hade jag antagligen fortsatt att gå på Capio även för BVC men så fort vi flyttar kommer jag skriva in mig på ett annat ställe i Vellinge.
Min navel har börjat få ett konstigt utseende =) Den buktar inte utåt än men den börjar bli lite "platt" och utsträckt. Den har liksom inget djup längre. Jag får se det positivt. Jag har inget navelludd längre iaf!