Vi som fått barn med IVF i falun.
Hejsan alla!
Har inte så mycket tid till att sitta vid datorn. Verkligen fullt upp med två barn och när jag väl sätter på datorn så vill min son på 4 år spela dataspel. Så nu passar jag på medans de sover.....
Min dotter som föddes 5 augusti växer så det knakar. Dock räcker inte det bara till att amma. Med min son hade jag så det räckte och blev över men nu när jag har en till så hinner mjölken inte återbildas på samma sätt. Först trodde jag det berodde på att jag var så pass slut i början pga min stora blodförlust i sambans med förlossningen. Men det är fortfarande lika, fast nu ger jag henne bara en gång per dag ca 65 ml.
Natalie är så snäll, sover jättebra om nätterna och på dagarna och när hon är vaken är hon för det mesta nöjd. Men jag försöker tänka att det kan inte vara så här bra det måste bli ett bakslag snart men det blir det inte så jag kör på och är lycklig.
Läser ofta här men på min iphone och tycker att det är rätt besvärligt att skriva där. Men jag ska försöka kommentra lite mera
Nu när vi är mammalediga kanske vi skulle kunna dra ihop en liten fika och så får vi se på de små bebisarna..... Vad tycker ni om det?