Ms Kanga: Så du har ox¨å kännselbortfall! Jag har ingen känsel på vänstersida under snittet och ut i ljumsken. Känns som nån satt bedövning där så jag känner liksom inte när man nyper där! Börja fundera vad det var! Har dom pratat med dig om det? Jag tänkte jag skulle fråga på återkontrollen om det var normalt. Men då är det kanske vanligt då

.
Träna fick jag absolut inte göra före vi hade träffats igen sa läkaren och då skulle hon säga vad jag fick börja med. Fick ett gym kort av jobbet så lite sugen är man ju... Men man får väl fint vänta
Lilla my: Fy vad otäckt med infektion! Fick du inte antibiotika under operationen? Det fick jag. Var du upp samma dag? Oj du var mig en hejare, jag klev upp på eftermiddagen dagen efter men var inte sugen på att gå och ducha. Hade fullt upp med att försöka nå min dotter i dom där förbenade baljorna dom la barnen i. Jag som är jätte kort nådde inte riktigt upp i dom nya baljorna som är högre än förr( dom var så stolta när dom berätta det

) Fick försöka stå på tå för att få tag på henne. Men jag hade henne mest i sängen med mig
Kul att så många hitta hit så snabbt! Själv har jag nästan aldrig tid att sitta vid datorn, men läser ofta på telefon när jag ammar. Villket jag gör jämt känns det som!
En fråga! Maria var helt otröstlig i går och maken var säker på att hon hade ont i magen! Jag tror hon hade en "uppätar dag" Hur vet man skillnaden?? Hon är ju ändå bara 2 veckor.