-
-
Hos oss var det manlig faktor så vi måste göra ICIS och jag har PCO. Fick ju svaret från läkaren att det skulle inte funka på vanligt sätt pga sambon. var ju tom prat om donation om dom inte skulle hitta några simmare. Jag fattar inte riktigt än att det är sant.
-
Testat idag igen och nu är det starkare. Är lite chockad . Kan inte fatta att det har funkat på naturligt sätt , försökte i 5 år innan vi fick reda på felet och gjorde IVF och så funkar det nu.
-
Tror det går nått io tråden , så himla kul att så många blir spontan gravid.
-
Min blir 1 år den 9 juli och jag är beräknad till 25 februari 2012. :)
-
Har varit illamående hela dagen nästan. Kommit som i attacker annars legat i bakgruden hela tiden. Kom inte ihåg att det var så förra gången. Hoppas det inte håller i sig. :(
-
Det kanske är en tand som är på väg ner som inte känns. Så har det varit en gång för min. Den bröt ut några veckor senare.Dodo74 skrev 2011-07-05 14:46:53 följande:Ja min började från att bara ha bajsat en gång om dagen till att plötsligt bajsa typ sju gånger..... stackarn... Nu är han dock bättre! Förstår inte vad det berodde på bara... Inga tänder än heller...
-
Min dotter hade det felet oxå. Konstarerades på BB . Låg i skena i nån vecka sen fick hon en byxa pga värme utslag. Hade det i 3 mån senstade röngen vid 6 mån såg allt bra ut. Väntar nu på en röngen tid snart hoppas jag. Sen ska hon vara frisk förklarad om den ser bra ut. Är inte kul med skena tyckte jag. Hon brydde sig som tur var inte den förutom utslagen som nog sved lite.DreamBear skrev 2011-11-10 13:01:32 följande:Den 20:e oktober kom vårt mirakel. Det blev en liten tjej.
-
Glömde skriva att hon vart 16 mån i går.
-
Jag fick min mens efter 4 mån tror jag, jag ammade inte min dotter. Är nu oxå spontan gravid i V 24+2 , och det trodde jag alldrig eftersom läkarna sa att det inte skulle funka. Avundades alla de andra innan som vart spontan gravid och hux flux var man där själv. :)
-
Dodo74: Åh så roligt . Stort Grattis.
-
Det är bra med mig oxå, Har ju Melina ( IVF) 1 år 3 mån och så Eliaz ( inte IVF) 1 mån. Så det är full fart här hemma. Eliaz vart till början på juni. En ren chock när jag märkte att jag var gravid på naturligt sätt. Läkaren sade att det skulle alldrig funka. Vad fel dom hade. :)