Vi som fått barn med IVF i falun.
skönt att du hade larmet!! hoppas ni får komma och träffa nån doktor snart.
jag slutade amma när Viggo blev 7 månader. min mjölk var ju tydligen inte tillräcklig för honom, så efter han började med smakportioner vid 5 månader fick vi öka på med mat rätt fort. så till slut var det lika bra att sluta för han åt så mycket vanlig mat ändå och blev inte nöjd när han ammade. med min första son var jag ute och gick JÄMT. men nu blir det inte lika ofta promenader, orkar oftast inte med dubbelvagnen. men tränar desto mer på gym. min man har varit arbetslös sen i höstas så har mycket tid för träning. men även när han börjar jobba igen, och även när jag börjar jobba så kommer jag fortsätta träna mycket. mår skitbra av det både psykiskt och fysiskt. dock har jag några graviditetskilon kvar att bli av med...och sen vill jag för första gången i mitt liv bli riktigt vältränad. så jag sliter på! =)
idag fick äldsta sonen sin första magsjuka. =( men än så länge har han bara spytt en gång, och det var för 4 timmar sen. så jag hoppas att det inte kommer nå mer! och att vi andra får hålla oss friska!