Vi som fått barn med IVF i falun.
ååå tack för det fattar inte vad man får allt i från. Känns mycket bättre nu. .
ååå tack för det fattar inte vad man får allt i från. Känns mycket bättre nu. .
hmm. . I dag är dag 2 utan bajs. Känns inte bra då hon brukar få ur sig flera gånger om dagen i bland varför är det alltid helg när det är något så man inte kan ringa och fråga.
har börjat lite med morot i 2 dagar, kanske därför? Min andra är 11 år minns inget. Men kommer i håg att fullkorns välling inte gick vi fick åka in och plocka då hon hade problem med magen (blev helt förstoppad och stel som en pinne och gall skrek) efter det fick hon laktipex i vällingen varje dag. Livrädd för att det ska ske igen. . Det är väl det som sitter i. Men i dag har Fröken tömt ett rejält lass och jag blev jätte glad ha ha. . ja man är ju nojig. .
ok. Att morot var det oxå hade jag ingen aning om. Men nu vet jag tack för det. . Då var det säkert därför. . Vad börjar ni med som smakportion!
Efter som jag har fullt upp i morgon så tänke jag önska er alla en God Jul redan i dag. Hoppas ni får det lugnt och mysigt med era små
Linda. Härligt att ni fått ordning på det. Visst träffa ni läkaren? Så dom trodd att det var ko mjölk allergi efter som nu börjat med nutramigen? Eller varför ? Hoppas liten fortsätter sova nu då. .
vad skönt. Då vet ni vad det var och det måste vara underbart att komma i rätt rytm. Det måste kännas som du fått ett nytt barn nu då. Som är lugnt och harmoniskt. Mins det från min första. Först bara skrik sen en som bara sov. Man vart chokad. Skönt att det löst sig för er. Mys på nu. .
ååå vilka lyx barn ni fått då Min lilla lärka snart 5 månader tuttar fortfarande hela nätterna. Vägrar dricka ur napp flaska och vägrar ta napp. Har prövat med gröt men den vill hon inte ha . . .Tur man kan sova en stund på dagen med henne. Annars hade man blivit knäpp. Men annars är hon världens gosigaste unge. Gnäller aldrig på dagarna. Snackar på och sjunger och ler bara. . Ååå det är precis det här vi har längtat efter i alla år.
Ni som lyckats få era att ta nappflaska. Vilken storlek har ni på nappen? Har försökt ge Maria med hon har vägrat(vi har den första nappen ). I kväll skulle jag prov smaka och det kom ju knappt något fick suga jätte hårt för att få något. Kan det vara därför hon inte tar den. Jag har ju pumpa ur så det kan ju inte vara maten. . . Har ju prövat med annat i flaskan oxå. (vatten, pärondryck)
Vi har avent, men hon vägrar. .Tar man på sked verkar hon tycka om. Men lite jobbigt att ge all ersättning med sked