• CN83

4 missfall.. Finns det hopp?

Förstår precis Barbaboo. Man blir ju ganska ärrad i själen och jag känner att min läkning kan nog inte heller börja på Allvar förrän vi har våran liten i famnen. 10v kvar på lördag och håller fortfarande tummarna för att detta ska gå vägen. Känner att det inte finns några garantier.

• CN83

Minus: Ja jag hoppas att det är som du säger och att det SKA gå vägen nu när vi kommit så här långt :)
    Drabbades igår av vad jag trodde va magsjuka men nu är jag starkt tveksam då jag endast spydde 2ggr och sedan mådde mkt bättre på kvällen, detta varade bara några timmar alltså, inget som kom ur andra änden heller, vad tror ni?? Idag mår jag prima :). Avbokade dock TUL igår em och nu skickade jag till LB och frågade honom om han skulle vilja ta emot oss ändå.. Håller tummarna för det för vill ju så gärna se liten ju.

• CN83

Mamma77 jag hoppas verkligen att det går vägen denna gång :)

• CN83

Vet inte vad jag ska säga Che, är så ledsen för er skull. Det finns ju dock tid även efter 42 och så länge klimakteriet inte infinner sig så ge inte upp hoppet. Kanske finns det nån hjälp som är bättre utomlands?? Ge inte upp bara. Kram

• CN83

Gud vad roligt mamma77 :). Ja tyvärr så släpper nog den där förbaskade oron inte här heller o jag går in i v38 på lördag. Tycker att min blev bättre när jag kunde känna rörelserna men försvunnit har den inte.

• CN83

Che: har ingen aning om progesteron värden?? Mina har legat bra är bara det jag har hört. Logiskt vore väl att det skulle öka?? Äter du extra progesteron? Finns det inte nån du kan ringa o fråga. Håller tummarna.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?