4 missfall.. Finns det hopp?
Ninnin: jag önskar dej all lycka o hoppas verkligen att ni får eran bebis. Lova att höra av dej o tala om när det gått vägen :).
Ninnin: jag önskar dej all lycka o hoppas verkligen att ni får eran bebis. Lova att höra av dej o tala om när det gått vägen :).
Me tooo ;)
Che71: vad gott att få lite svar iaf och jag håller tummarna för att ni får vara med i studien.
På min utredning hittade dom också ACP resistens- hetrozygot och min läkare sa också att den inte skulle vara orsaken till mina mf men jag tror att allt faktiskt spelar in. I och med att det är så känsligt med befruktning o fästningen i livmodern så tror jag att alla kroppens faktorer spelar in.
Konstigt att dom inte tog kromosomproverna i samband med de andra tycker jag, blir ju onödig väntan för er då ju.
Milja: Jag har faktiskt ingen aning men tycker ändå att Hcg nivåerna borde stabilisera sig ganska fort eftersom du isf inte varit så långt gången?? E du säker på att liten inte är kvar därinne? Kanske borde boka tid för vul om det inte blir bättre snart?!
Baby doll: alltid skönt att höra positiva historier :).
Själv är jag nu i v18 och är fortfarande smått hysterisk över minsta lilla. Tror hela tiden att liten kanske inte lever men såg h*n för ca 1 v sen och då såg det iaf bra ut. RUL om 2 v, längtar...
Besa: usch vad tråkigt i tungt att förlora sin dotter så sent. Vet dom varför hon inte klarade hela vägen? Ge inte upp hoppet bara. Vet att det är tungt just nu men i denna tråd e det många som lyckats efter en del mf/ma. Vi kämpar alla tillsammans.
Minus: Gud vad roligt, grattis :) vet precis känslan :) den där Lennart e allt en riktig tur gubbe och vi är jätte glada att vi träffat honom. Han är riktigt hjälpsam med allt och har verkligen varit ett enormt stort stöd för oss :). Grattis igen minus, denna gången måste det bara gå för oss båda.
Besa: såå hemskt ledsen för eran skull. Förstår att det är tungt men som Che säger så en dag lyckas ni :) det är jag säker på. Om ni inte gjort utredning så har ni ju definitivt rätt till det så försök få till en sådan. Kram
Lill: Gud vad tråkigt :( höll ju mina tummar. Vet inte heller någon som skriver ut dessa mediciner. Vad sa Lennart då?
Lill: Vad skönt att höra att du känner hopp och det ska du absolut göra.
Jag o min kille har värdesatt Lennarts kunskaper högt och hans stöd har varit ovärderligt. Tycker absolut att du ska lita på hans ord, som sagt du blir ju gravid så att bli befruktad verkar ju inte va något problem
Che: Gud vad mysigt :) skönt att mensen va tillbaka då är ju kroppen i fas igen :)
Che: usch då e det både du i jag som får ligga hemma o krya på oss. Jag upplevde efter mina mf att jag mådde illa efteråt och trodde nästan inte på att allt va ute utan att jag fortfarande var gravid. Mina PMS besvär blev också mkt mkt värre för varje mf. Tror att kroppens hormon balans rubbas mer än vad man tror, att mensen inte är hela reparations delen efter mf. Kanske därför du mår illa?? Kram på dig