• Mamma77

4 missfall.. Finns det hopp?

Håller tummen. Säg gärna hur det gick ð??º

• Mamma77

Grattis Che !!!! Jag vet precis hur du känner. När jag fick se min lilla första gången trodde jag att jag drömde. Efter 16 missfall är man inte optimist. Men nu ligger min Emelie här i knät 5 v gammal. Varenda spruta, tablett, ständiga läkarbesök, foglossningar mm skulle jag göra om 100 ggr om jag visste det gick vägen.

• Mamma77

Che71: Jag håller tummen så hårt! Kub gjorde jag med, va toknervös! Men det gick bra:) du ska se att det går vägen denna gång.

• Mamma77

Stumpan81: Jag åt trombyl och självfallet folsyra. Progesteron/ Crinone, Fragmin sprutor från den dag man såg ett levande foster. Sen undvek jag all koffein på eget bevåg från +.
    Vad har du prövat?

• Mamma77

Annica P, klart jag kommer ihåg dig. Min lilla Emelie är nu 8 veckor och jag tror fortfarande jag tycker det är overkligt. Vi har tampats med lång och jobbig gulsot i 7 veckor, men nu börjar det bli bra. Hon måste bara fläska på sig i vikten. Storebror är stolt och såååååå fin med henne. Tack för att du tycker jag är en kämpe. Det har varit en tuff och lång väg, men nu gick det. Det konstiga är att jag skulle göra om det. Varenda piller, spruta, foglossning, mm var så värt det. Härligt att höra av dig! Stor kram

• Mamma77

Grattis Che 71! Härligt:))) vad har du för medicinering nu? Är tokglad för er skull:)

• Mamma77

Blåklinten, jag beklagar verkligen. När du gått så långt borde dom ju försökt kolla efter en anledning. Det är nästan halva tiden. Det gjorde dom på mig i ett alla mina missfall som slutade v.16. Stor kram

• Mamma77

GRATTIS che71ð???ð???ð???ð???ð???ð???ð???ð???så glad för erð??ºð??¹ð??ð??
    Roll

Till er alla andra, ge inte upp om ni har kraft att fortsätta. Fick min son 2003 sen efter honom 16 missfall. Nu september 2013 fick vi en dotter.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?