• Mamma77

4 missfall.. Finns det hopp?

Tack! Ja jag hoppas, men varje minut är en kamp. Tror inte det kan orsaka missfall, men man måste ha det under kontroll för det kan bli påfrestande.

• Mamma77

Jag hade inte själv en tanke på att bli sjukskriven, blev lite snopen. Han frågade vad jag jobbade med och sa då att, Maria du är säkert väldigt duktig på det du gör och jag är läkare och bra på det jag gör, så jag kommer sjukskriva dig.

• Mamma77

Hej, Vår son är född 2003 och innan honom har jag inga missfall. Dom ligger från 2005-2012. Det finns ingen exakt vecka, det har varit allt från v.6-v.16. Läkarna säger mest att det inte finns förklaringar till allt, dom har tagit prover och så. Men jag kan inte säga att jag litar på dom till 100%, 16 missfall och allt är bra och jag frisk klingar inte logiskt i mina öron. Kram

• Mamma77

TWH, angående Prednisolon. Hur stor dos( många tabletter ) tar du och hur länge? Ska du trappa ner? Kram

• Mamma77

Stirra dig inte blind på veckoindikatorn, gå och kolla stället. När det gäller värk kan man ju ha ont, om det är cysta eller ej vågar jag inte svara på. Be att få träffa en doktor för din egen skull. Kram

• Mamma77

Nej det är inte bra för psyket att testa hela tiden, men svårt att låta bli. Ska till sjukhuset på torsdag så då blir det nervöst igen. Håller tummar och tår för oss alla! Tar du nån medicin nu? Kram

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?