• Mamma77

4 missfall.. Finns det hopp?

Nu skulle jag verkligen vilja ha Fragminet pronto:(

• Mamma77

Jag får avvakta helt enkelt. Fick lämna blodprov( hcg) i torsdags och ska lämna i morgon igen. Kram

• Mamma77

Ja, men man blir ju så nervös och rädd. Alla minnen av missfall gör det svårt att koppla av.

• Mamma77

TWH vilken vecka är du i? Lämnat blodprov precis så i morgon ringer dom.... Nervös!!!! Tyckte jag mådde illa mer för ett par sagt sen:( Mer andfådd å tungandad... Inga speciella symtom...

• Mamma77

Så sjukt besviken. Sjukhuset har inte ringt mig om mina hcg prover jag lämnade torsdag å söndag. Skulle ringt i går:( I dag ringde jag en privatläkare och fick göra ett VUL i 5+3 och nu såg man hinnsäsck å gulesäck, för 5 dagar sen ingenting. Dock kolade han ej HCG. Men man såg det man ska. Blev sjukskriven och måste ta det med jobbet.......Vill ju helst inte berätta i v.6 och jobbar för amerikanskt företag med sjuk personalpolitik

• Mamma77

Hej, Nu ringde sjukhuset. Tog ju HCG torsdag & söndag och värdet hade tredubblats Nu vågar jag knappt andas :)))) Jag blev sjukskriven då jag jobbar som Key account säljare och stressar till max och flänger runt. Det finns tydligen bevisade studier och efter 16 missfall och högt blodtryck är jag högriskgraviditet.

• Mamma77

Tack alla söta rara människor! Det är svårt att koppla av med ett bagage med 16 missfall, men jag hoppas av hela mitt väsen. Håller tummar för oss alla. kram

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?