• CN83

4 missfall.. Finns det hopp?

Csillag: lycka till på vul imorgon, jag håller alla mina tummar ;)

• CN83

Grattis Csillag ð???. Gud vad roligt. Jag hade inte heller gjort Kub test.
    Ninnin hur går det för dig?

• CN83

Förresten Glad midsommar allihop ifall jag inte hinner önska imorgon ð???ð???

• CN83
    Ninninn skrev 2012-06-21 21:42:00 följande:
    Jag ska på vul på tisdag och om de finns nått där då som lever så ska jag då ara i v.10! har inte direkt någon symptom så jag vet inte men ja kämpar vidare! Hoppas alla får en bra midsommar i morgon!

Du ska se att det går bra på tisdag Skrattande. Jag håller tummarna..
    Själv så är det bara att vänta nu o se om vi lyckades få till det denna månaden, vi gjorde vårt bästa iafFlört hehe..

• CN83

Ninnin: klart det måste gå. Förstår att du är nervös. Det kommer gå bra. Ska tänka på dig imorgon och hålla tummarna. Styrke kram

• CN83

Ninnin: Vad hände? Du behöver inte berätta. Vad ledsen jag blir för din skull. Jag som hållt mina tummar hela dagen. Stor styrke kram till dej

• CN83

Ninnin: Håller fullständigt med dej. Allt det här tar så enormt på psyket så den enda som eg kan avgöra när det är stopp är en själv. Ibland hoppas jag nästan att jag inte blir gravid igen för det är så otroligt stressande och så otroligt lång väntan på allt.
    Jag tycker verkligen att du är otroligt stark som fixar detta och du kommer få ett barn en dag, på ett eller annat sätt. Kram

• CN83

Nämen vad är det du säger Ninnin, vill dom inte skriva ut en till behandling till dej, det är ju för f..n inte dom som behöver stå ut med allt elände. Dom borde vara mer lyhörda och visa lite mer empati för ens val. Jag hade blivit vansinnig. Tycker verkligen synd om de Ninnin. Styrke kram.

Csillag: Usch vad tråkigt. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt. Håller mina tummar. Styrke kram till dej med.

Själv går jag o väntar på BiM som skall vara på onsdag tror jag. Tycker att jag känner lite symtom, typ ont i brösten i lite molvärk men man vet ju inte om det är inbillning. Hatar bara hatar denna eviga väntan. Väntan på ÄL sen väntan på utebliven Bim o sen väntan på vul o i våra fall väntan på att allt ska ut för att kunna börja om igen. Jäkla väntan alltså. Kram till er allihop

• CN83

Pimpinellan: Du måste skoja, la dom dej på b.b o förlossning, det är ju helt absurt ju. Hur tänkte dom liksom??!! Det va det värsta jag hört.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?