• lill111

4 missfall.. Finns det hopp?

Härligt Che! Jag bor i Borås :)

• lill111

Hej alla fina kämpare! Blir lite orolig när jag läser i b la atentråden om tsh värde!?? Jag hade 2.0 och min läkare hävdade med bestämdhet att det var ett perfekt värde, men jag menar med vår problematik 4 ma i rad så kanske det ska vara lägre.... Han vägrade skriva ut levaxin:( det är väl inte farligt att prova? Om ngn vänlig själ har ngt över så köper jag gärna?! Eller vad tror ni... Blir så galen på all dessa bud.... Kram, kram!!

• lill111

Vad är normala värden mellan missfallen TWH? Intressant att höra... Jag ska ta tsh direkt när jag blir gravid nästa gång!! Tacksam för svar! Mamma 77, underbart att det går så bra för dig, ger mig hopp!!

• lill111

Åhh, jag vill med gå till din läkare TWH! Min gyn bara skrattade åt mig när jag nämnde IL:( Tror du hon är intresserad av andra försöks kaniner!! Jag ställer mer än gärna upp!! Mamma 77, när började du med prednisolon och vilken dos? Tacksam för svar :) så underbart att det går bra för er nu!!! Kram

• lill111

Tack mamma 77, men vilken dos, alltså mängd är det.., 10, 5,? Tacksam för svar:)

• lill111

Härligt Che!! Heja, heja!!! Hur gardet gått idag mamma 77, har tänkt på dig!!! Kram alla!!

• lill111

Glad Påsk alla vill jag säga först! Åh!! Vad jag hoppas att det tar sig för oss nu!!! Har/ haft äl precis;) jag känner som ni med Aten är så mkt som är osäkert, och jag är en sådan kontrollmänniska så jag hade ju svimmat;) härligt Che att du kommit så långt... Men jag tror jag hade gått under av all ovisshet.... Sedan är det som ni säger, blir vansinnig över den svenska vården i denna fråga, att de ej genomför tester här???!!! Usch vad irriterad jag blir över det;) att behöva åka till Aten!! Ja, ja, om det inte blir ngt för oss nu, får vi till ivf, blir ju intressant, eftersom alla läkare i Sverige säger att mina mf/ma beror på äggkvaliten, eftersom alla prover är sååå bra... Mm right de kan ju börja med att ta alla prover..... Gör vi ivf, plockas de bästa äggen;)!sist jag blev gravid gick jag på akupunktur, kram!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?