• Najje79

4 missfall.. Finns det hopp?

Ninninn skrev 2011-10-12 19:46:09 följande:
    Ja va hos en gyn i fredags för å se om ja hade slidkatarr, de hade ja inte men däremot såg hon massa cellförändringar så dom ska ja tillbax med 3 nov e de då så att de är mycket så får ja skrapa bort de!! ja som ville försöka bli gravid igen nu direkt!!
    Gumman! Vad det ska krångla för dig hela tiden! Men det var inget farligt hoppas jag??
    Varmaste Styrkekramarna!
  • Najje79

marieh: Men det kan ju vara en lite blödning för att det är runt mensen. Jag får fortfarande en lite blodblandad flytning när det är den tiden i månaden som min mens skulle ha kommit (är i v 12).
    Jag säger iallafall GRATTIS och ger dig en stor kram! Tjoohooo!

• Najje79

marieh: Åh vad roligt att det är starkare på stickan! Nu håller jag alla tummarna för dig! Kram!

• Najje79

marieh: Jag är i v 12 (13 på tisdag) och jag synar fortfarande pappret efter varje gång jag kissat. Tror jag kommer göra det tills bebisarna ploppar ut!

• Najje79

marieh: Behöver inte ha symptom så tidigt, ochblir tesen starkare tycker jag att det är väldigt positivt. De gånger det har gått fel för mig har de bara blivit svagare. Tycker absolut att du ska göra blodprov. Håller alla tummar och tår för dig!!!
    Kraaaaaaam!

• Najje79

marieh: När jag var i ungefär samma vecka som du hade jag samma dröm, jag drömde att det bara forsade blod. Nästkommande veckor vaknade jag varje natt genomsvett och med tryck över bröstet. Bröstens ömmande kommer och går och jag har också haft så ont i magen att allt känts fel, fel, fel och då åkte jag in och det var faktiskt bara vanlig hederlig växtvärk. Jag får fortfarande sånt ont i magen att jag tror att allt har gått åt helvete (rent ut sagt) men det har hittills inte kommit nått blod vilket jag ser som positivt (även om jag är skiträdd för MA). Det är helt naturligt att vi känner efter lite extra och tror det värsta, det kommer jag att göra hela graviditeten har jag förstått nu, men ge inte upp ännu, vännen!

Håller verkligen tummarna för att du får se ett tickande hjärta på måndag och att detta håller hela vägen för dig.
    Kramar i tusentals!

• Najje79

SamhainSally: Så ledsen för din skull! Hoppas att du snart kan se framåt mot nya försök, men under tiden ska du unna dig att gå igenom hela känsloregistret! Styrkekramar!

Marieh: Håller alla tummar för dig imorgon! Uppdatera oss! Kram

• Najje79

marieh: Åh, vad underbart! Grattis! Äntligen har du fått se ett tickande hjärta. Förstår oron nu, upplever samma, men nu ska det vara din tur, så är det bara!

AnnicaP: Jotack, jag mår bra. har haft en orosperiod när jag varit säker på att graviditeten har avslutats, så idag ringde jag upp till gyn och bad att få tid till UL. En snorkig sköterska talade om för mig att de inte bokar in UL bara grundad på oro, som hon uttrycket det "då kommer du bara fortsätta ringa en gång i veckan och be om UL bara för att du är orolig". Jag bad henne läsa min journal där det står att läkaren har sagt att jag får ringa om jag är orolig pga min historik och då fick jag minsann tid. Suck, en del ska inte jobba med människor!
    Vi fick iallafal se två tickande hjärtan och bebisarna hade växt som de skulle. Maken grät några glädjetårar och jag blev mycket lugnare. Går in i v 15 imorgon så nu kan jag börja tro på detta!!

Kram till er alla kämpare därute. Har jag lyckats efter 7,5 års kämpande, 1 MA och 3 MF, fyra IVF-förskök, på det femte tog det sig! Håll i och ge inte upp!

• Najje79
    Kärt barn har många namn skrev 2011-10-31 21:04:36 följande:
    Åhh Najje! Underbart! Det kom en tår härmed! och dessutom tvillingar... Ojojoj, jag bara ler!
    Tack så mycket!! Hjärta
  • Najje79

Cissan: Fick tillbaka två embryon så vi vet att det är tvåäggstvillingar, vilket jag tycker känns bra då det är lite mindre riskgraviditet.

Ninnin: tack för grattis!

marieh: skönt att ha kommit fram till ett beslut, hur jobbigt det än är. Kram på dig!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?