• Saftmedbulle

4 missfall.. Finns det hopp?

marieh: Vilken vecka är du i nu?

Alla: En riktigt god jul till er alla! Åker iväg på julfirande i Skåne imorgon, så det blir inget FL för mig på ett tag.

• Saftmedbulle
    Annica P skrev 2011-12-27 16:11:55 följande:
    Nyheter! Gjorde ju ett grav test för att kunna sätta in örter om det skulle vara pos, men det var neg. Dock ingen mens och ömma bröst, fick köpa nytt test - och i morse: positivt på 10 sekunder! Har inte 100% koll på sista mensen, men tror att jag är i v 6. Känns inte helt bra, då man med helger och annat kanske inte hinner göra något alls för att förebygga...

Försöker i alla fall komma i kontakt med Dr Yang, så får vi se vart det landar. Det var i alla fall trevligt att vi kunde bli gravida. Senaste MA var i april.

Håll mig handen nu alla goa! Det behövs oavsett om det blir samma utgång som vanligt eller inte.  
    Wow! Här har du hela min hand! Och mina tummar för att det ska gå bra! Grattis!
  • Saftmedbulle

Sitter och hoppas av hela mitt hjärta att det inte är något vajsing på gång... små bruna flytningar i v. 6... har ju inte varit något bra tecken för mig tidigare om man säger så (depp,depp...)

• Saftmedbulle
    Den lilla M skrev 2011-12-30 21:46:04 följande:
    saftochbulle: håller tummarna så hårt att dem blir blå för att det inte är något fel! en stor kram från mig
    Tack- det värmer! Känns lite bättre idag faktiskt...
    Gott nytt år på er, tjejer!
  • Saftmedbulle
    mia A skrev 2011-12-31 15:29:29 följande:
    Någon här som gjoer en skrapning som vet när mensen kommer tror det är ca 8 veckor sedan nu bar lite ljust blod när man torkar sig kommer. Vill ha mens ordentligt om det ska vara någon vits med den.

I och för sig så har vi haft sex en del med. Så mkt möjligt att det är ett missfall igen. 
    Nä, har aldrig gjort skrapning, så jag har ingen aning... Kanske är det början till mens?
  • Saftmedbulle
    JD79 skrev 2012-01-02 11:44:44 följande:
    någon som fått blod i buken efter ett vanligt missfall??
    för jag hade det och nu säger ngn i en annan tråd att det verkar mer troligt att det var ett utomkveds!?
    i v 4+6, inte ont på ngn speciell sida utan jämnt över magen och blödde ut allt själv.. vet inte vad ja ska tro..
    Nä, har jag aldrig råkat ut för...
  • Saftmedbulle
    stumpan81 skrev 2012-01-02 11:41:01 följande:
    Saftochbulle, hur går det för dig? Känner igen mig i det du skriver, och ryser...Man blir ju så ledsen när flytningarna kommer. Men det behöver ju inte vara något fel! När ska du göra vul?
    Inga fler läskiga flytningar, så jag tror att allt är som det ska (pust!)... Har molvärk på nätterna och mådde dåligt idag (kräktes nästan) och ja... det är väl positiva tecken, antar jag. Tack för pepp! Har VUL 9/1, så det är ju ganska snart.
    Hur är det med dig?
  • Saftmedbulle
    Den lilla M skrev 2012-01-03 18:26:14 följande:
    Skönt och höra att det inte varit några mer elaka flytningar.. fortsätter hålla tummarna för dig tills bebisen är född!! kram
    Tack! Himla gulligt av dig :)
  • Saftmedbulle
    stumpan81 skrev 2012-01-03 20:55:30 följande:
    Skönt att höra saftochbulle! Jag funderar på vad mina bajsbruna spottings beror på...Får dem mer än en vecka innan mens, och det är små bruna klumpar i flytningarna...(alltså gammalt blod) Har haft det flera cykler nu.
    Ska beställa humira på apoteket snart, och sedan drar det igång igen med medicin och provtagning. Hoppas att denna medicin hjälper mig, den är jättedyr och vi vill såklart se resultat av den!
    Lycka till den 9:e! 
    Tack! Hmm, jaa... det låter ju lurigt med dina flytningar... hoppas du får bukt med dem och att medicinen hjälper!
Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?