adopterad skrev 2010-09-28 22:05:47 följande:
asp76: Min mage har betett sej liknande, det var bara igår som jag började få mer ont i magen och idag ännu mer. Just nu är det ganska lugnt men man är ju liksom orolig i hela kroppen.
Jag har oxå ett arbete som kräver mental närhet och jag gör mitt bästa trots att det är jobbigt. Förstår om det är blandade känslor när din syster plussade idag. Jag har haft en del närstående vänner som hur lätt som helst blivit gravida både planerat och inte planerat, det är svårt att vara glad och att visa det inför andra.
Vi har bara två ivf-försök som vi får genom landstinget, det har tydligen (innan vi började med ivf) dragits in på försöken, det känns lite tungt eftersom det inte precis är gratis att göra behandlingarna... Om det inte tar den här gången som är vårat första så har vi bara ett kvar. Hur många försök har ni gratis? Tycker det är lite lustigt att det är så olika i landet.
Vi har oxå 2 försök, så ett kvar efter detta. Vi gjorde även 2 inseminationer före sommaren, som ingick i vår landstingsfinansierade behandlingsserie. Jag har oxå börjat få mer magont i dag, nu är det mer ett molande hela tiden. När har du testdag?