• Arne Per

Illamående? SE HIT! Detta funkar!

Mår konstant illa alla vakna minuter. Har provat åksjuketabletter men de hjälper inte.... Skickade mannen som jobbar till apoteket men det fanns bara flytande, det kom han hem med men det får jag inte ta, det innehåller alkohol..... Skit...

• Arne Per

Så fick jag äntligen tag på tabletterna. Sitter och väntar på att det ska verka. Kommer det direkt eller efter några dagar? Gäller det att ta tre per dag?

• Arne Per

Vet inte om jag vågar kombinera, har inte varit hos BM än. Ska dit på fredag. Har provat postafen två gånger utan effekt. Spyr inte utan mår bara illa, bara ibland. tvingar i mig mat annars blir det värre. Jobbar fortfarande, skulle dock vilja ligga hemma och sova.

• Arne Per

Har nu tagit sen igår lunch, mår fortfarande illa, men kan inte säga om det är som vanligt eller bättre. Jobbar på som vanligt och hinner inte känns efter, vet inte om jag vill känna heller. Tar emot att äta fast jag tvingar i mig annars blir det ännu sämre... Spyr dock när jag kommer hem. Ska till BM på fredag, hoppas hon kan säga något positivt. 
    Hur långt tid har det tagit innan det börjat verka hos er andra? 

• Arne Per

Längtar efter v13 och hoppas det dämpar då. Provat åksjuketabletter men ingen effekt. V 10+4 idag. Känner mig stor som ett hus.

Svar på tråden Illamående? SE HIT! Detta funkar!