Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

"Finns det fler nattugglor?"

Några ursprungliga nattugglor verkar det inte vara många kvar i den här tråden.. Förutom jag då..
    Själv sitter jag uppe och är magsjuk.. Det är mindre skoj.

• Anova
    Lellebror skrev 2011-03-06 08:29:19 följande:
    min lilla dotter ligger oxå med magsjuka, det är inte kul alls
    Det verkar vara något skit som går i hela Sverige. Jag vet många som varit sjuka. Är det du som har henne denna vecka?
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-06 09:24:32 följande:
    Jodå..jag är kvar..bara haft lite mycket och somnat i hyffsad tid det senaste!
    Stackare som han magsjuka. Krya på dig!
    Sonen min ligger i influensa.
    Tack!
    Stackars din son, hoppas han kyrar på sig snart.

Värst av alt med magsjuka är att man blir så svag.. Måste bli bra snart, på torsdag ska jag till fjällen och åka skidor i 1½ vecka.
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-03-06 13:17:19 följande:
    japp min vecka, hon hade feber när jag hämtade henne hos belsebubsan i fredags, och hade legat några dagar. igårkväll ochi morse kalvade hon rätt rejält men nu har honn fått behålla maten o febern verkar ge med sig
    Låter ju bra att hon är bättre, hoppas det inte smittar.
    Jag har som tur inte feber, men magen är helt knäpp. Nu börjar min sambo må illa, måtte inte han också få det.
    Det verkar vara något som "går" i alla fall i hela landet.
  • Anova

Hej hej sömntutor!!
    Tänkte bara säga hej; HEJ!
    Nu åker jag på semester i 1½ vecka.. Ska bli så skönt med lite skidåkning och frisk fjälluft. (och jag är frisk ifrån magsjukan!! Hoppas era barn är friska nu också).

Ha det så gott!
    Kram // A

• Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-10 09:05:09 följande:
    Hejsan...inte sovit sen 00:30.
    Hoppas ni får en underbar semester.
    Jeppe är fortfarande sjuk men han är på bättringsvägen.

Ha det bäst!
    Kram
    Jobbigt att inte kunna sova. D Somande själv någon gång vid halvt tre och studsade upp pigg vid kvar över sex.
    Nu ska jag umgås med mina föräldrar och min syster i 10 dagar.. Alla är riktigta sömntutor, har plockat med mig massor av böcker för att fördriva tiden på nätterna (de lär inte vara uppe och hålla mig sällskap).

Bra att Jeppe börjar blir frisk, hoppas det inte är något allvarligt än en "vanlig influensa".
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-03-10 09:24:05 följande:
    middag anova trevlig att se dig igen
    Detsamma, detsamma!

Vi verkar ju gå om varandra på nättrna, kollar ofta på den "online/offline-pluppen! för att se om någon är online, men den är alltid röd hos er då jag vill ha sällskap.
  • Anova

Nu är ju jag tillbaka

Har haft en helt underbar vecka i fjällen, strålande solsken i 6 dagar av 7, och dessutom sol i Östersund där jag varit resten av tiden och omgåtts med min syster och hennes sambo (som också  var med på skidresan och bor i Ö-sund). (vi har tagit långa promenader på Storsjöns is i solen, underbart).
    Och ärligt talat, tiden i fjällen har jag varit en riktig sömntuta.. Har stupat i säng vid midnatt tiden och stutsat upp vid sju för att äta frukost och hinna till liftarna vid 9. 

Är något blåslagen efter att ha vurpat rejält, men är friskare än på länge.

• Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-22 12:23:52 följande:
    Välkommen tillbaka!!

Skönt att du haft det så bra. Låter härligt.

Vad åkte du??
    Tackar, det känns skönt att vara tillbaka. Har massor med saker att göra denna vecka.

Åkte skidor utför i Vemdalen och Björnrike (de ligger inom samma område).
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"