Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

"Finns det fler nattugglor?"

Lellebror skrev 2011-04-04 03:42:04 följande:
    haha du ska se originalbilden
    Tycker fortfarande att det ser rätt så okej ut.. Du kanske skulle behövt klippas ändå, och du fick ju gratis klippning.. varför klaga??  
  • Anova

Hon ser ju verkligen engagerad ut..

Stiligt med kammat hår sådär, dottern har bra smak

• Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 03:52:45 följande:
    det var full fart på henne
    Förutom hårincidenten, allt bra med dig?
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 03:57:31 följande:
    jodå helt okej, förutom sömnlösheten då.
    ska kontakta läkaren igen så jag får lite nya kul piller utskrivna Skrikandes

Vem är inte sömnlös..

• Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-04 04:02:51 följande:
    Det är fint, har ju sonen hemma och jag och Lelle hade vart tillsammans i 1 månad igår. Jättekul!!
    Jättekul!! Har ni firat?
    Själv firar jag och min sambo 12 år på fredag.
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:04:48 följande:
    hehe firat o firat
    har inte ens pratat på telefon idag, men JAG påminde henne i morse om vilken dag det var

grattis till 12 år

Ni får väl börja fira vid halvåret då.. Förhoppningsvis har ni många gånger att fira..

Tack! Jag fattar inte att tiden gått så fort. Det känns som förra veckan.

• Anova
    Lenora skrev 2011-04-04 04:05:41 följande:
    Jag behöver minst 9 timmar per natt men ofta har jag svårt att sova en hel natt igenom. Visst jag har provat mediciner men problemet återkommer och det bästa för mig är att hitta på något en timme och sedan gå tillbaka till sängs. Så....klockan är efter 3 men jag klickar runt och väntar till tröttheten verkligen slår in. 

Och Lellebror, älskar hur du lät din dotter styla dig. 
    Själv blir jag superpigg då jag slår på datorn då jag inte kan sova.. Jag har länge varit övertygad om att det är ljuset från skärmen som gjort mig pigg.. Och nu har även vetenskapen kommit fram till det.
    Själv behöver jag vanligtvis bara mellan 3 och 5 timmar sömn, men nu är jag lite sjuk och behöver lite mer.
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-04 04:11:05 följande:
    Nja..bor ju lite långt ifrån varandra, men vi tar igen det nästa vecka. *ler*
    Grattis till dig och sambo. 
    Som sagt, förhoppningsvis har ni många tillfällen i framtiden att fira.. Det är bara jättekul att ni blivit tillsammans..

Tack!
  • Anova
    Lellebror skrev 2011-04-04 04:13:26 följande:
    jag kan vara svintrött så ögonen går i kors, och så lägger jag mig ner och då börjar det krypa i benen, efter 30min eller så så har jag inget annat val än att gå upp en stund.
    och nu blev det ju så att JM ropade på mig på msn i samma veva
    Jobbigt. Själv har jag nästan aldrig några trötthetskänslor.. Jag tänker ofta att jag ska lägga mig och blunda ett tag så somnar jag, men det är sällan jag känner mig trött då.

Detta 24timmarsamhället gör ju att man alltid har sällskap.. Och jag förstår ju att du vill prata med JM.
  • Anova
    Lenora skrev 2011-04-04 04:15:44 följande:
    Skönt att se att man inte är den enda med "störd" nattsömn. Så vad gör ni då ni absolut inte kan sova och klockan är tre på natten?   
    Går sällan och lägger mig innan 3, oftast någon gång vid 4.. Ska sitta kvar vid datorn till halv fem sen ska jag försöka sova.
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"