hmm bara lite o bara halv
vill ju tro att jag är en riktig basass guy, försöker ju t.o.m se farlig ut genom att ha skäggstubb
Jag tror dig.. jag har sett bilderna på din hemsida och nu vet jag ju både var du bor och hur gammal du är (jag trodde att du var yngre.. ta det som en komplemang)
haha jag fick visa legg på bolaget i somras ;)
då va jag stolt
Själv fick jag visa leg förra veckan då jag köpte cigg, jag är snart 33.. Jag får alltid visa leg på systemet, till och med när jag handlade med morsan och expediten vägrade låta mamma handla för än jag visade leg.. (det hände i januari i år). Då var det lite pinsamt både för mig och i synnerhet för expediten.
Nu är det ju fredag.. Får man ta fredagsölen då? :-P
Självklart!! Det är enligt FLs regler att öl och andra alkoholhaltiga drycker får dirckas på fredagar och lördagar (såvida det inte är något firande, då kan (observera kan) det vara okej), så länge inga barn kommer till skada och man dricker rimligt.
OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:04:30 följande:
Jadå..jag behöver inte mycket sömn och har ingen ro i kroppen så det blir inga probs
Du är som jag då.. Fast jag börjar ofta krokna vid fyratiden på morgonen (men så har jag inte sovit sedan i går morse). Du får skaffa dig ett nattjobb, precis som jag.. Då har man något att göra på nätterna.
Anova: Jag har inga barn, ska bara dricka en öl. Så då är det lugnt, haha
Då är det lugnt.. Drick du din öl och var glad.. Du kanske vill ja lite chips också *bjuder på chipsen som hittades i en var jag todde var en tom påse*