Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

"Finns det fler nattugglor?"

OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:13:34 följande:
    ja..nattjobb skulle passa mig utmärkt, men inte så smidigt för sonen.
    Men jag sitter ju hemma och jobbar. Jag har visserligen inga barn, men skulle inte tvivla på att jag kunde ha uppsikt över några sovande knattar medan jag jobbade.
  • Anova
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 03:14:03 följande:
    Sa någon chips? Gravid monstret går igång
    Självklart ska du också få chips *bjuder*

Det där med barn verkar jobbgit, först ska man vara gravid och inte kunna sova, sen när barnet kommer så kan föräldrarna inte sova för att barnet inte kan..

Jag träffade min svägerska idag och hennes 2 veckor gamla son. Hon såg något sliten ut..
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:19:03 följande:
    Ja..då skulle det ju funka...men jag har ju ingen utbildning så får nog börja i den änden..
    Det har inte jag heller (inte inom något med datorer iaf), men jag har en ganska stor käft som på något sätt fixar saker att göra.. Har både jobbar som skribent, marknadsförare och hemsideskonstruktör, fast egentligen kan jag inget av detta (är till och med dyslektisk), men det behöver väl inte chefen veta
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:22:27 följande:
    jag är hemmaman numera utan fru ;) jobbar inte heller för tillfället
    myofasiellt smärtsyndrom har satt stopp för det för tillfället, men snart så.......
    Jobbigt, har en god vän sm har myofasiellt smärtsyndrom.. det verkar ingen höjdare..
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:26:50 följande:
    Låter bra, fast jag e långtidssjukskriven så så det tar nog ett tag innan jag börjar jobba igen.
    Okej, det kan ju vara ett sätt att komma igång.. Själv har jag varit långtidssjukskriven, är inte bra än, men får inte vara sjukskriven längre..
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:29:48 följande:
    Jag har vart sjukskriven sen 2002. Rynkar på näsan
    Okej.. Jag fick bara 18 månader, och vips så blev jag plödsligt frisk.... i alla fall enligt Försäkringskassan..
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:29:57 följande:
    har haft värken sedan -99 men har jobbat i perioder, när ena jobbet inte funkat så har jag sökt nytt, nu har jag gått hemma i 3år, förutom 10månaders praktik/arbetsträning i datorbutik
    Jobbigt, men kan man verkligen jobba typ heltid då, det kanske beror på var smärtan sitter? min vän är visserligen pensionerad, men hon är väldigt aktiv.. Kan inte tänka mig att hon skulle orka jobba heltid med den smärtan.
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:32:37 följande:
    jag fick inte en enda dag som sjukskriven denna omgången, idiot till läkare som vägrade ställa diagnos.
    haft samma värk sedan -99 och fick diagnos i somras efter att jag bytte läkare
    Jag fattar inte sjukvården ibland.
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:36:19 följande:
    kommer nog inte klara heltid, men mitt personliga mål är 75-80% allt över det är bonus ;)
    körde ju lastbil i 4år med värken, orkade dock inte längre när jag fick gå på tiparol dygnet runt för att inte rasa ihop

rökad och klar ;)
    Vilket skit!
    Sitter värken i ryggen för dig?
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:37:40 följande:
    min värk sitter i nacke axlar konstant, sen vandrar det ut i armar och ner i höfterna.
    så det är värsta tänkbara värk. konstant huvudvärk.
    sen får jag krypningar i benen när jag ligger för länge
    Vilken otur du haft som drabbats av sådan värk..
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"