• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-06 03:21:32 följande:

I denna tråd är vi extra trevliga vill jag nog påstå..

sant ;)

ibland så flirtas det hej vilt här oxå ;)
  • Lellebror
    Glädje58 skrev 2011-02-06 03:26:16 följande:
    hej

kan ni skriva lite tystare, jag försöker sova...

kram
    förlåt :(
    trycker lösare på tangenterna nu

bättre?
  • Anova

Men 7 timmars sömn är väl ganska normalt för de flesta? (eller kanske inte). Hade inte ro och sova då jag kom hem i morse, sista timmarna på jobbet är så stressiga (står i garderob, och i går skulle 800 jackor (inkl. påsar, skor och väskor) ut så fort som möjligt, av 3 personer). När man kommer hem är man så speedad så det inte är klokt, då kan man inte sova.

Kvinnor kan vara bra till mycket. Fast själv blir jag pigg av "manssällskap".

• Glädje58

7 till 8 timmar sägs väl vara normalt men jag tror mer på 6-7 timmar, kanske 5-6 timmar är normalt

• Glädje58

Skulle jag få sova 8 timmar utan att bli väckt eller vakna av mig själv skulle det kännas otroligt lyxigt, men det händer kanske en gång per år.

• Anova

Mellan 6 och 10 timmar sover de flesta, anser de läkare som jag träffat ang. sömn. Själv sover jag oftast runt 5-6 timmar. Sover jag mindre än 5 så märker jag det dagen efter.

• Glädje58

Vad gör du för att varva ner från jobbet. Du borde vara rätt så trött med tanke på att du ändå har jobbat natten.

• Anova

Jag har jättesvårt att varva ner efter jobbet.. Igår jobbade jag 18:30-04:20, och var jättepigg då jag kom hem. Så är det alltid. Brukar ofta sätta mig och slösurfa ett tag, se på tv och försöka slappa. Men det är svårt att koppla av då hjärnan är så speedad.

Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"