Inlägg från: Lellebror |Visa alla inlägg
  • Lellebror

"Finns det fler nattugglor?"

Anova skrev 2011-04-04 03:27:36 följande:
    Hej! Ny bild igen?
    hehe ja min 6åring lekte frisör och jag var tvungen att ta kort på det.
    när jag la upp den bilden på facebook så tog det inte ens 5minuter innan min frisör hörde av sig och bad mig komma bort för så kunde jag fan inte se ut
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 03:45:21 följande:
    Tycker fortfarande att det ser rätt så okej ut.. Du kanske skulle behövt klippas ändå, och du fick ju gratis klippning.. varför klaga??  
    min frisör klipper mig alltid gratis

hon provade även denna variant av frisyr på mig.........
    funderade en stund på att låta henne gå loss med trimmern......
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 03:54:42 följande:
    Förutom hårincidenten, allt bra med dig?
    jodå helt okej, förutom sömnlösheten då.
    ska kontakta läkaren igen så jag får lite nya kul piller utskrivna Skrikandes
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:03:43 följande:
    Jättekul!! Har ni firat?
    Själv firar jag och min sambo 12 år på fredag.
    hehe firat o firat
    har inte ens pratat på telefon idag, men JAG påminde henne i morse om vilken dag det var

grattis till 12 år
  • Lellebror
    Lenora skrev 2011-04-04 04:05:41 följande:
    Jag behöver minst 9 timmar per natt men ofta har jag svårt att sova en hel natt igenom. Visst jag har provat mediciner men problemet återkommer och det bästa för mig är att hitta på något en timme och sedan gå tillbaka till sängs. Så....klockan är efter 3 men jag klickar runt och väntar till tröttheten verkligen slår in. 

Och Lellebror, älskar hur du lät din dotter styla dig. 

min frisör gnäller på mig för att jag inte bytt profilbild på facebook än

välkommen till tråden iaf

jag brukar somna ganska gott nuförtiden, men har pga utebliven medicinering rastlöshet i benen samt värk i ryggen
    så kan inte somna nu
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:10:06 följande:
    Själv blir jag superpigg då jag slår på datorn då jag inte kan sova.. Jag har länge varit övertygad om att det är ljuset från skärmen som gjort mig pigg.. Och nu har även vetenskapen kommit fram till det.
    Själv behöver jag vanligtvis bara mellan 3 och 5 timmar sömn, men nu är jag lite sjuk och behöver lite mer.
    jag kan vara svintrött så ögonen går i kors, och så lägger jag mig ner och då börjar det krypa i benen, efter 30min eller så så har jag inget annat val än att gå upp en stund.
    och nu blev det ju så att JM ropade på mig på msn i samma veva
  • Lellebror
    MrC skrev 2011-04-04 04:13:06 följande:
    Jag är vaken. Råkade sova 2,5 timmar på kvällen igår... nu får jag betala för det.
    Men jag ska lägga mig NU! Lovar!
    whoohoo MrC gör ett inhopp i tråden, akta så inte prosit ser dig

gå o lägg dig annars skvallrar jag för CM
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"