Inlägg från: Lellebror |Visa alla inlägg
  • Lellebror

"Finns det fler nattugglor?"

Anova skrev 2011-04-04 04:13:41 följande:
    Som sagt, förhoppningsvis har ni många tillfällen i framtiden att fira.. Det är bara jättekul att ni blivit tillsammans..

Tack!
    hehe JM kommer ju till o med överens med min exfru, har ju varit där o druckit kaffe 2ggr nu
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-04 04:11:05 följande:
    Nja..bor ju lite långt ifrån varandra, men vi tar igen det nästa vecka. *ler*
    Grattis till dig och sambo. 
    9mil är ju inte långt egentligen, men eftersom vi båda har barn hemma denna veckan så....
  • Lellebror
    Lenora skrev 2011-04-04 04:15:44 följande:
    Skönt att se att man inte är den enda med "störd" nattsömn. Så vad gör ni då ni absolut inte kan sova och klockan är tre på natten?   
    sitter här. msn o facebook, går o rökar o lyssnar på dotter som ( turligt nog ) sover gott
  • Lellebror
    MrC skrev 2011-04-04 04:16:28 följande:
    CM vet att jag sitter upp. Sitter ju i hennes soffa... i hennes lägenhet!
    Du tycker jag ska krypa på henne?
    klart du ska göra

är hon vaken oxå?
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:16:34 följande:
    Jobbigt. Själv har jag nästan aldrig några trötthetskänslor.. Jag tänker ofta att jag ska lägga mig och blunda ett tag så somnar jag, men det är sällan jag känner mig trött då.

Detta 24timmarsamhället gör ju att man alltid har sällskap.. Och jag förstår ju att du vill prata med JM.
    jag sitter oftast vaken tills jag slocknar framför tv´n eller datorn,
    har blivit bättre, men min säng har jag nog inte sovit i på flera månader.
    Tur att jag sover lite bättre när jag är hos JM iaf
    ( och hon snarkar gott då oxå )
  • Lellebror
    MrC skrev 2011-04-04 04:20:26 följande:
    nä hon sover. Stackarn är trött. Jag får ta på mig ansvaret. Hon jobbar och sliter alla dagar, jag sitter hemma och ugglar. Hon får bära tunga matkassar från butiken, laga mat osv... vi kallar det ojämnställt förhållande!
    men du skitar väll ner lite disk och slänger kallingarna på golvet iaf?
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:23:38 följande:
    Jag brukar också försöka sova till tvn, jag klarar inte att somna utan ljud.
    Så bra att ni sover bra tillsammans..
    fast jag kan inte somna med tv´n på
    måste vara knäpptyst.
    så jag har volymen på nästan lägsta bara så det är en viskning,
    sen när jag inte orkar hålla ögonen öppna längre så måste jag stänga av tvn innan jag kan somna
  • Lellebror
    MrC skrev 2011-04-04 04:27:34 följande:
    Jag sköter disken och städningen. Kallingarna lägger jag i tvättpåsen.
    då är hon ju lite bortskämd iaf

Jag lagar iofs mat ibland när jag är hos JM ( om vi inte äter ute vilket vi gör för ofta )
    Lenora skrev 2011-04-04 04:27:45 följande:
    Men känner ni aldrig att nattdistraktionerna sinar? Själv har jag slut på roliga spel att spela och är på sista 5 avsnitten på en tv serie som jag gillar. FL och annat surfande är så begränsat vid den här tiden på dygnet... 
    Jo det händer inte mycket skoj vid det här tiden.
    Sitter med olika spel på facebook och så har jag ju lite skräp i iphonen att roa mig med
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:31:31 följande:
    jag blir galen utan ljud.. De gånger jag sovit på landet känns tystnaden liksom tryckande, och jag varit tvungen att sätta på radion. Har alltid varit så har aldrig klarat av tystnad.
    för mig så ska det helst vara knäpptyst. sen har jag bott i centrala trollhättan vid mest trafikerade vägen och kunnat sova ändå.
    Där jag bor nu passerar det kanske 5 bilar på en natt
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-04-04 04:33:01 följande:
    Åh nej.. Youtube och spotify kan hålla mig igång i flera dygn i sträck.. De tar dessutom aldrig nattuppehålll
    mmm spotify

youtube laggar oftast bara för mig, sitter med mobilt bredband
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"