Inlägg från: Snillis2 |Visa alla inlägg
  • Snillis2

Utsatt för otrohet - hjålp!

Jag kom på min make förra onsdagen. Har misstänkt under en längre period (och också med vilken kvinna). Har frågat rätt ut flera gånger under den här perioder eftersom de varit så odiskreta på FB bla. Har då fått höra att jag är misstänksam, han har gråtit och sagt att det är så synd om honom som måste leva i en relation med någon som inte litar på honom etc.
    Så förra onsdagen passade jag på att kolla hans mobil när han stod i duschen på morgonen innan jobbet. Hittade då bilder, meddelanden etc. Fick såklart värsta chocken (även om jag inners inne visste) och sprang skrikande in till honom i badrummet och läste upp delar av deras konversation. Glömde helt bort barnen som givetvis blev helt vrålledsna när jag var så hysterisk. Klädde på mig och gick till jobbet - lämnade honom att ta hand om barnen, lämna på dagis etc.
    Väl på jobbet skrev jag till henne på FB (hon är en gemensam kompis till oss) att jag nu stängde av henne från min sida och att hon skulle hålla sig väldigt långt bort från mig. Sedan skrev jag ett meddelande till hennes sambo (också en gemensam kompis) att hans sambo och min make hade ett förhållande. Fick då två lååånga sms från henne att JAG förstört HENNES liv och hennes relation. Hallå eller......

Jag var tvungen att föreläsa i några timmar men sedan kunde jag gå hem för maken var hemma. Så att vi kunde prata. Dagen efter körde vi iväg barnen över helgen för att kunna prata, skrika, gråta etc utan att ha dem hemma.
    Han har brutit med henne och säger att han vill fortsätta med mig. Han är väldigt ledsen över det han har gjort och mår fruktansvärt dåligt.
    Just nu känner jag mig tom och vet varken ut eller in.
    Jag älskar honom men han vet inte om han älskar mig så nu är det så jävla bisarrt att trots att han behandlat mig som ett svin så är det jag som går och väntar på att han skall bestämma sig om han vill fortsätta med mig eller inte.
    Helt jävla upp och ner. 

Det som jag tycker är svårast är inte knullen i sig utan att han som jag varit tillsammans med i 9 år var kapabel att ljuga mig rätt upp i ansiktet. trots att han såg min förtvivlan och sorg och oro. Det sveket känns svårt att ta sig förbi. Och att han fick mig att känna mig paraniod och snudd på sjuk i huvudet.

Svar på tråden Utsatt för otrohet - hjålp!