• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Nu är jag här! Kul m en ny tråd! Jag mår ok, blir dock illamående på em och måste äta nått, satt m påsen i bilen igår. Är väldigt glad att bilandet snart är över, nu väntar två dgr i Washington och en v i New York. Känner oxå att tarmarna är svullna, känner mig riktigt pluffsig! En annan fråga, jag är lite tjock sedan innan grav, d kommer ju dröja år innan grav syns... Eller? Någon som vet?

• Jis

Aurora, än är dofter ok, men snart är det nog inte det :) Jag har världens bästa jobb m världens bästa chef så jag får gå på alla läkarbesök på betald arbetstid! Sånt uppskattas ( å dessutom får jag tillbaka pengarna för både medicin och läkarkostader :))

• Jis

Strössel å Vickan, samma här :) Staligt is tha shit :) Ego: känner nada på morgonen, sen på em illamående, halsbränna (redan?) och trötthet. Hsr TD imorgon, är lite nervös över det...

• Jis

Idag slog tröttheten in, var på rymd museét på Smithsonia, var tvungen att hitta en bänk å vila lite.. Sen var det bara att åka hem och vila! Imorgon är det TD å dags att berätta för mannens syster och mamma som vi ska möta i New York, det känna helt overkligt! Har ni sagt till någon?

• Jis

Jag har TD idag, strecket kom på engång å var lika starkt som kontrolstrecket! Vi ska berätta för familjen å de närmsta vännerna vid påsk, annars vänta till efter v 12..

• Jis

Kelsson, går på FC, ska dit 10.30,du? Ego: trött tröttare jis, illamående på em och kväll...inte kul men är ändå glad :)

• Jis

Men Kelsson, va??? Hur är det nu? Nått nytt blod? Hoppas det bara är kroppen som inte fattar! Ego: brösten gör ooooont, funderar på att sova i sport bh inatt.. Å dessutom har jag varit på toa tre ggr idag, i vanliga fall är jag nöjd om det bli tre ggr i veckan:) herregud, är detta min kropp?

• Jis

Hej girlies! Kan säga att vara gravid i New York är sådär, ont i ljumskarna av allt gående å sen sjukt onda bröst på det (sov m sport bh i natt, skönt) å en enorm trötthet. Uh! Börjar så smått längta hem till mitt hem, mitt sthlm, min säng å normal mat...:) Hur mår ni andra?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011