Inlägg från: Sputnik II |Visa alla inlägg
  • Sputnik II

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hej på er!
     Fick ett mejl från Kelsson som informerade om denna tråd. Hoppar gärna in här jag med! Gjorde FET den 24 mars och hade TD i onsdags! POSITIVT!! Testade iof redan i söndags Skäms Jag tror att jag är i v 5+1 idag. (var en långtidsodling) Har tid för VUL den 28 april och jag är livrädd för at få ett negativt besked. Jag är iof livrädd att det ska ta slut när som helst ändå.

Trodde aldrig att jag skulle reagera som jag gjort/gör.  Jag försöker verkligen hitta symptom, jag vill känna att jag är gravid! Än så länge känns det mest bara genom något ömmande bröst och mensvärk. Trodde aldrig att jag skulle längta efter ilamående, men det gör jag, så mycket.

Hur har det varit för er? Fick ni graviditetssymptom direkt?

• Sputnik II

Tänk om jag också kunde få känna av lite graviditetssymptom. Jag blir så avis på er. Jag längtar så efter illamående, det lilla jag känner vet jag inte om det är på riktigt eller om det är ren inbillning... Obestämd

Hur långt gången är ni allihopa? När är det beräknat?

• Sputnik II
    Dummle skrev 2011-04-11 18:08:12 följande:
    Sputnik: Vill även tillägga att symptomen kommer och går....ibörjan hade jag inga symptom....sedan sympton ...sedan inga....sedan kom de tillbaka.... Hahaha men det kommer, i promise u
    Haha, tack! Jag hoppas så att du har rätt! Jag är i vecka 6, beräknat i början av dec, 9:e närmare bestämt!
  • Sputnik II
    Dummle skrev 2011-04-11 18:16:25 följande:
    Okej! Grattis till din graviditet förästen. Vet inte om jag sagt grattis till dig innan, har inte varit med i plussar-tråden så länge nämligen Glad Jag hoppas få mer bestämt datum på ul denna vecka. Men enligt FL grav-kalender ska vi ha den 20 nov tror jag de va....
    Grattis själv!  Lycka till på UL, så spännande! Jag har tid den 28 april!
  • Sputnik II
    Vickan I skrev 2011-04-11 18:57:43 följande:
    Meede - har kub-test samma dag som strössel, dvs på torsdag. Nervöst värre.

Sputnik - blir vecka 13 på ons, beräknad till 26 okt om allt går väl. Vi har haft en del bekymmer så vi vågar inte riktigt ropa hej ännu i denna graviditet tyvärr. Är oroliga för fosteravvikelser och att vi ska behöva avbryta. Lång historia, men vi hoppas på det bästa. Allt vi kan göra nu.
    Håller mina tummar för att det går bra för er! {#emotions_dlg.flower}
  • Sputnik II
    Kelsson1 skrev 2011-04-12 18:22:36 följande:
    Viksan: Gratulerar dig även här! Är så glad för din skull!

Ego: Min egen oro har inte stillats. Har lite ont i magen o fick lite rosa på pappret igen. Hoppas att det inte är begynnande MF. Men åtminstone är det magonda inte tillräckligt starkt än så förhoppningsvis kommer jag längre den här gången.
    Som jag hoppas att det går över och att det rosa inte betyder något. Kram kram!
  • Sputnik II

Var och bowlade idag... Funderade på att hoppa det, men visste inte vad jag skulle ha för ursäkt. Tog absolut inte i som vanligt och tänkte att det inte skulle göra så mycket men nu får jag ångest över att jag spelade... Tror ni att det var klorkat?

Kelsson, hoppas att det lugnar sig... Kram

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011