• Enya70

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hej alla - fick äntligen äntligen plus på stickan i fredags efter mitt 10:e IVF. Solig

Kelsson bjöd in mig här så nu tassar jag hit på darrande ben.
    Plussade en gång förra sommaren som slutade i MA i v.8. Vi fick då se ett litet tickande hjärta på VUL i v.7 men ebryot var ngt lite litet och i v.8 hade hjärtat slutat slå.

Så nu är jag superglad och supernojjig på en gång. Mot slutet av förra veckan runt BIM och TD hade jag ENORM molvärk i nedre delen av magen och ländryggen. Men detta har avtagit i helgen. Jag känner molvärken fortfarande men mycket mindre. Plusset på stickan fortsätter bli starkare dock men klart jag nojjar ändå...

Har superömma tuttar och kissar hela tiden. Jag som annars sover som en stock måste gå upp och kissa minst en till två gånger per natt, hi hi. Mår dock inte illa alls (än).

Kramar till er alla och hoppas jag får hänga med er här Hjärta

• Enya70
    kasa01 skrev 2011-09-12 12:34:39 följande:
    Enya, underbbart att se dig här. GRATTIS o välkommen!
    Dina nojjor vet vi alt om, hehe... Vi har alla varit där o vet hur jobbit det är, sammtidigt som man är jätte glad såklart. Nattliga promenader till toan har börjat bli en rutin, om jag råkar ha en natt utan "vandring" blir jag lätt förvånad på morgonen Symptomen är olika, och dessutom kommer de o går lite som de vill. Bara att njuta så länge du inte mår illa, tror jag talar för dom flesta när jag säger att det är en av de värsta.

STORT STORT grattis, och hoppas du får behålla denna gång! KRAM!!!     
    Tack Kasa {#emotions_dlg.flower}
    Kram tillbaka!
  • Enya70

Tack alla ni för välkomnande och jag ska försöka njuta också inte bara noja Flört
    Kram {#emotions_dlg.flower}

• Enya70

Kan ngn rekommendera någonstans där man kan få göra VUL i Uppsala?

Jag ringde Linnékliniken men fick inte komma dit då jag inte är patient där. Hon rekommenderade Ultragyn i Stockholm men nog måste man kunna göra VUL i Uppsala.

Vill inte gå till reproduktionscentrum på Ackis då jag har så dåliga erfarenheter av det stället sedan våra tidiga behandlingar.

Vill heller inte gå till privatgyn Marcus Röbeck på stan då det var där vi hade vår hemska MA erfarenhet. Ngn som vet något annat ställe?

Gjorde ju IVF på CFC i Köpenhamn och vill ju helst slippa åka ända dit för VUL. {#emotions_dlg.flower}

• Enya70

Nu har jag ringt runt lite mer och hittade ett annat privat gyn i Uppsala dit jag får komma för VUL fredagen den
    30:e september. Skönt då är det fixat i alla fall Skrattande

• Enya70
    Lindis1974 skrev 2011-09-12 15:10:10 följande:
    i Uppsala bor jag :)
    Så trevligt!
  • Enya70
    Najje - supergrattis även här! Har du mått mycket illa eller haft mycket molvärk eller något annat som kunnat indikera tvillingar? Många många kramar till dig Solig
  • Enya70
    Lindis1974 skrev 2011-09-12 16:27:32 följande:
    Enya; såg att du fått tid men jag går annars hos Carstensen och Thamsen. Dem är himla bra båda två :)
    Aha, känner igen dem från sökningen jag gjorde. Kan vara bra att veta till en annan gång.
    Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    Gravida 

Strössel - BF 21/10 
    Vickan I - BF 25/10 (induktion 10/10) 
    Karmosin - BF 4/11 
    Aurora79 - BF 14/11 
    Lillstintis - vecka 22 (21+5) 
    Sputnik - BF 7/12   
    Kelsson  - BF 8/12 
    Jis - vecka 21 (20+4) 
    Tredjemaj - BF 21/1 2012 
    cattm - BF 5/3 2012
    Najje - BF april 2012
    Enya - BF maj 2012

Bebisar här  

Speck - 
  • Enya70
    Najje - hur har du det med twinsen? Har du ngn molvärk? Här molar det på så in i bomben. Och så är jag så trött. Är helt slut vid 17-tiden som en urvriden trasa. Har fått VUL tid den 30e september. Åh vad jag vill att allt ska se bra ut då
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011