Lulis7 skrev 2011-10-01 20:14:09 följande:
Enya: Vad kul att du har kommit över till den här tråden! Grattis även här till ett tickande

! När det gäller proggisar fick jag besked av kliniken att sluta en vecka efter testdagen. Jag fortsatte på eget bevåg till vecka 11 eftersom jag hade recept kvar. Det var ett himla meck när vi var i stugan i sommar, utan rinnande vatten och familjen som inget visste, men jag tyckte det kändes tryggt. Tog 3 om dagen fram till en vecka efter TD, därefter 2 i några veckor och sedan 1.
Ego: Är precis halvvägs idag, v. 20+0! Halsbränna vissa dagar och sover så fort jag har en ledig stund men annars mår jag jättebra! Har en fråga. Hur högt upp i magen kan man känna bebisen i v 20? Flera gånger om dagen i över en vecka har det känts som om något rör sig på höger sida men en bra bit ovanför naveln. När jag googlar står det att livmodern bara når upp till naveln. Har tänkt att det nog är tarmarna men det känns verkligen som att något rör sig, sprattlar... På RUL låg vår flicka och sträckte benen uppåt ett par gånger. Funderar på om hon kan trycka fötterna mot något därinne som i sin tur trycker mot något annat organ och att det är det jag känner, snarare än bebisens egna rörelser, om ni förstår vad jag menar?? Jag känner det mest när jag sitter hopsjunken.
Tack för grattis! Jag har tagit 2 om dagen hela tiden och gör det fortfarande. Tänkte göra det fram till v.11 och sedan ta 1 i ngn vecka. Vad tror du om det?
Grattis till halvvägs

!