• Knytet

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

MissCat, jag mår oförskämt bra. Vecka 20+4 idag. Det enda jag tycker är lite lite jobbigt är att jag sover ganska dåligt. Syrran sa att grattis det kommer dröja många år innan du får sova igen...Flört. På måndag ska jag träffa min barnmorska för andra gången. Har bara varit på inskrivning sen har jag inget mer hört. Jag ringde i början av veckan och fick boka tid själv för nästa besök. From nu kommer jag inte gå därifrån utan att ha nästa besök inbokat. Vad hade hänt om jag inte ringt ?? Jobbigt med vätskan och framför allt den där himla UVI du inte blir av med...phuuu

Massa, hoppas allt gått bra o bebis ligger i din famn Hjärta 

• Knytet

Kelsson o MissCat, först tyckte jag tiden gick riktigt långsamt, men nu snurrar den på utav bara den. Har ju kommit tillbaka till jobbet nu också och det känns riktigt skönt att slippa gömma magen. Kul när jag kom tillbaka efter semestern med en kula på magen som inte gick att snacka bort. Vilka ansiktsutryck jag möttes av. Har ju alltid varit smal med platt mage så det är ju en markant skillnad. Känns kanon att ha en nedräkning där jag mest planerar att avsluta mina projekt och förbereda för en fin överlämning till min efterträdare. GÖTT !!!! Solig

Kollar också flera gånger om dagen och hoppas på att får se något från massa.....

När började ni shoppa på er lite grejer till bebis, kan man göra det snart tro.. ? sugen........

• Knytet

Kelsson, tack för tipsen, då tror jag vi blrjar kolla vagnar i helgen, ouiiii, vad kul. Har inte alls tänkt på det där med leverenstid, kan vara bra att ha med i beräkningen. Bra att sprida inköpen också för det blir ju faktiskt en del pengar :).

7879, känner inte så mycket sparkar utan lite mer försiktiga. Däremot har han sparkat mot urinblåsan och då känns det en massa, det riktigt ilar o då är det så jag rycker till men det har inte hänt så ofta. Ser fram emot att få höra hjärtljuden för det har vi inte fått gjort ännu :)

Ska försöka ta en bild ikväll o lägga upp den imorgon på jobbet !!

Idag var jag på karolinska o inga nya hudtumörer. Allt var totalt oförändrat sen första besöket så nu blir nästa kontroll om ett år. Jippi vad skönt !!!

• Knytet

Kelsson, hade varit riktigt kul !!!!. Ska tänka på det nästa gång jag är i de trakterna :))

• Knytet

Vad snälla ni är :)

Ja, det hade varit riktigt kul o träffas. Bor i Järfälla så vi verkar vara ett gäng i o runt stockholm :)

Börjar också bli lite orolig för massa.....

• Knytet

Najje, Jis o Lulis, tack snälla :))

Kelsson, hoppas med det är så. Hoppas hon hör av sig snart så vi vet i alla fall, man blir ju lite orolig ändå....

• Knytet

Kelsson, faktiskt, nä det är nog ingen fara. Dom verkade ha bra koll på henne!!

• Knytet

Massa, supergrattis till lillpojken. Ta det lugnt nu o njut av att han äntligen är ute. Ser fram emot en bild när ni vilat upp er o får mer tid o kraft. Stor kram

• Knytet

massa, jisses vilken liten goding Solig. Är så glad för din/er skull !!! Ta hand om er nu hela lilla familjen Hjärta

EGO, igår fick jag som molvärk till o från hela dagen, antar att det är växtvärk. På natten blev det värre och satte sig långt ner på höger sida. Var tvungen att ta alvedon för att få sova lite i alla fall. Har fortfarande ont på just höger sida och har fått ta fler piller nu på morgonen. Känns lite olustigt, dock har jag känt Ludde hela tiden så han vekar i alla fall må bra. Någon annan som känt något liknande i vecka 22 ?

Kram på er !!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011