Hej tjejer, det var vanligt UL inte TUL. Vår lilla kille låg så fint med huvudet nedåt o lät sig mätas åt alla håll o kanter :). Allt såg bra ut o han låg o pluta så sött med munnen. 1853 gram väger han, 95 gram under sittet (kan smaska i mig lite extra godis i helgen) längtar till den 14 jan då vi får träffa honom på riktigt :)
Vi fick välja snitt den 9 eller den 14. Vi valde det senare datumet då det var mindre risk för andningsuppehåll ju närmare BF man kom.
Gloxi, önskar jag hade blivit förvånad men tyvärr är det sjukvården i ett litet nötskal. Skönt det löste sig till slut iaf så ni får känna er lugna den sista tiden.
MissCat, nu är det inte lång tid kvar, underbart :)).
7879, härligt att du mår så bra :))
Kelsson, tänk vad snabbt tiden går. Att lilla Jenni står i sängen o allt. Vad mysigt!!
Sunseed, hoppas halsbrännan ger med sig så du slipper den under resten av graviditeten. Själv har jag inte känt något sånt.
Förresten, kommer inte ihåg om jag nämnt det innan. Jag har som små blödningar över bröst hals o ner på armarna. Som små kärl som brustit. Ser lite som kommit även i ansiktet nu. Någon som hört om något sånt ? Började i vecka 10 någon gång o alla prover är bra o ingen leverpåverkan. Ska på hudcancer kontroll i veckan så ska ta upp det där igen. Sist sa dom jag skulle kolla med MVC. Har googlat o det verkar som att progesteronet gör kärlen känsligare o läste om fler som råkat ut för det. Lasernehandling krävs för att få bort det. Konsigt o lite olustigt med tanke på min malingt diagnos...