Jordgubbe / Najje: Jag tror magvärken beror på stress och att jag sover dåligt och att jag tänker mycket på allt runtomkring som jag egentligen inte vill tänka på, min man var helt underbar på bb utan tv och dataspel då kändes vi som en riktig familj. Väl hemma känns det som om datorn / tv betyder mer än Liam och mig, har inte hindrat han från att titta på tv spela men jag menar på att han kan inte göra det lika mycket som förr nu när man har familj, Han sa igår när Liam gjorde ett speciellt ljud med munnen hörde du ? Och jag sa ja det har jag hört i flera dagar nu, och menar på hur mycket han missar när han inte är med oss. Jag sa när vi bråkade att jag kommer ta Liam ifrån dig och söka ensam vårdnad då sa han , ja det är lika bra för jag vet att du är en underbar mamma. Då blev jag jätteledsen att han kunde säga en sån sak, då känns det inte som om vi betyder så mycket för honom. Hunddagis finns här, men dom tar bara emot tikar och jag har två hanar. Och ni har helt rätt det måste ske en förändring och jag måste få honom att förstå det, min man får två vänner här över helgen när vi ska ha dop. Funderar på att ta Liam och bo hos mina föräldrar över helgen och se om han saknar oss, och att komma iväg lite från hundarna. Kram till er båda ert stöd här inne betyder jättemycket !