Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kasa: Vilken sötnos Glad så gullig . Har en sån mössa till Liam så fin men så stor och passar inte på ett bra tag Flört

Cattm: Jag hoppas det löser sig, jag ville inte ha en hund till men min man ville så gärna att min hund skulle ha en kompis. Och så en dag hade han hämtat en hund Obestämd

• strössel

Till er som har fått barn , hur duktiga är ni med att göra knipövningar ? Liam är 7 veckor och jag har gjort knipövningar en gång. Kommer det straffa mig i framtiden tror ni ? Ska ta mig i kragen men det är lättare sagt än gjort tyvärr.

• strössel

Står om sjukhuset jag födde Liam på aftonbladet och att en läkare knäckte nacken på en bebis, genom ett sugklocka försök. Undrar om det var samma läkare som jag hade, tycker så synd om paret !

• strössel

deaily: Jag har varit sjukskriven ett år och det påverkade inte föräldrapenningen !

speck: Det går lite upp och ner men nu har han varit duktig igen, nu vill ha äta oftare än innan. Och han är pigg så jag tror han får i sig mat så han mår bra.

• strössel

deaily: På mig räknade på det jag jobbade innan jag blev sjukskriven, och jag jobbade inget under det året. Men om man har jobbat emellan vet jag inte hur dom räknar, kanske är samma. Försäkringskassan finns ju här på familjeliv så du kan ställa frågor till dom om du undrar över något, dom brukar vara snabba med att svara.

• strössel

Har varit på bvc med Liam och det var på gränsen godkänt, gått upp från 4730 g till 4820 g. Berättade att han har strulat, men det var inget hon var orolig över, hoppas han går upp mer till den 3 jan. Och nåt tråkigt, jag har fått mens trots jag helammar efter 7 veckor Rynkar på näsan

• strössel

Jis: Inte jag heller så typiskt , sa till min man skulle ha passat på att njuta medans jag hade chansen Flört men läste att den kan försvinna igen om jag fortsätter att amma så jag hoppas på det.

• strössel

Jis: En söt liten tomtenisse Glad God jul !

Räknade nyss Liams julklappar vi har köpt 14 stycken, undrar om dom kommer ha tråkigt när tomten ska läsa upp alla julklappar då Liam kommer få 99 % av alla klappar för alla har köpt klappar till honom på min sida Flört och han är alldeles för liten för att förstå varför han kommer få paket Flört

Ego: Har börjat få jätteont i brösten ringde bvc som tyckte jag ska ringa sjukhuset i morgon , till amningsmottagningen så dom kan se om jag har fått en infektion. Det sticker jättemycket i dom och duscha varmt hjälpte inte heller  Rynkar på näsan

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011