Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Karmosin: Jag hade inte heller berättat för alla så lade in en bild på stormagen på Facebook

• Kelsson1

Najje: Du är smart du, inte värt att bråka när du vet att det inte går att dölja länge till

Ego: Hade tid till BM idag kl9. Var framme redan straxt efter 8 så passade på att besöka kliniken o visa upp magen. Oj vad glada de blev! Lovade att återkomma under våren o visa upp lilla miraklet .
    Hos BM gick allt bra, ingen äggvita i urinen och blodtrycket var bra, även hjärtljuden var starka o fina. Så inget att oroa sig för, tryck över huvudet o öronen beror säkert på någon liten förkylning som inte vill bryta ut. Betyder att det är tillbaka till jobbet imorgon.

• Kelsson1

Strössel: Härligt att målarna kommer redan imorgon så slipper du stressa över det. Ta det ändå lugnt med packandet så du inte tar ut dig för mycket idag! STOR KRAM!

dealiy: Jag försöker dricka rätt mycket men kisset är ändå mycket mörkare än normalt.

carlan: Stackaren! STOR KRAM!

• Kelsson1

Strössel: Ta små pauser emellan! Inget blir bättre av att du svimmar o inte kan fortsätta packningen alls! STOR KRAM!

Jis: Blir såååå trött på folk! Får ingen numer lära sig att har man inget bra att säga så kan man faktiskt knipa käft? Det fick jag lära mig av mamma rätt tidigt! Vilka idioter det finns! Tänk på att snart föder du fram ditt under men han fortsätter vara lika korkad Skrattande

• Kelsson1

Lindis: Det är bara att du vänjer dig! Maken är så van numer att han orkar inte ens klaga längre stackarn Skäms

• Kelsson1

Lindis: Här har det INTE varit luktfritt tyvärr! Men man blir som en levande pruttkudde, tydligen hör det till...

• Kelsson1

Aurora: Den svarta var faktiskt inte ens lika fin på som koppar om jag ska vara ärlig, testade den först. Tror att du kommer att vara finast på bröllopet med din mage!

• Kelsson1

Stockholmstjejer: Har vi kommit närmare datum o tid nästa vecka????
    Några datum som är uteslutna?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011