Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

kasa: Tack!
    Lät roligt med beskrivning av bebsi som propeller

Jis: Tack!
    Hoppas innerligt att bebis vill ligga kvar med huvudet neråt (det gjorde hon i onsdags men hon är inte fixerad än) så man slipper smärtsamma vändningar...
    Måste ändå vara skönt att veta att få vara kvar 3dagar på BB. Tycker att 2dagar är lite snålt, jag är lite orolig av mig o vill gärna vara kvar på BB när gråtdagen kommer...

Eileen: Visst är man känslosam! Helt otroligt.
    Hittade häromkvällen en vaggvisa på finska som jag aldeles hade glömt bort o när jag satt o lyssnade på den o bestämde mig för att det var just den vi kommer att sjunga för vår bebis så kunde jag inte låta bli att grina .
    Härligt att du snart slipper bandage, hoppas att handen är bra sen!
    Kram!

• Kelsson1

NN81: Härligt att allt såg bra ut för era tvillingar. Jo finns det kommer bli trångt men ni får nog plats ...

• Kelsson1

Strössel: Var försiktig, bebis kan ju komma när som hellst nu... Härjar du för mycket kan bebis få för sig att komma lite tidigare än du tänkt dig

• Kelsson1

Vickan: Inget stambyte på gång då eller liknande? Har faktiskt ingen aning, kanske bara sämre tider?

• Kelsson1

Vickan: Låter lite mysko. Var det hög avgift?
    Även om BM sa att vi väntar på flicka så känner jag mig osäker

• Kelsson1

Aurora: Håller tummarna hårt att bebis fattat vad som är rätt väg till på måndag! Helt rätt, läs INTE om det, skulle inte jag heller ha gjort. KRAM!

• Kelsson1

Vickan: Skickade SMS till dig men svarar även här, jag kommer åtminstone till 16.30, har inte hört att någon annan skulle backat än Viksan (som inte mår bra).

• Kelsson1

Jordgubbe: Var glad o njut av de bra dagarna (jag har också fått några även om de inte varit många)! Vilken vecka är du i nu?

Jag hade riktigt trevligt på fikat! Tack tjejer!

• Kelsson1

Karmosin: Håller med snitt är skrämmande men klart att du inte riskerar bebis, gör valet väldigt mycket lättare. Måste på sätt o vis vara lättnad också att få definitivt datum för när bebis ska komma, inga gissningar längre

Ego: Själv blev jag väckt före 7 idag av sparkar så har legat i soffan sen dess o tittat på TV. En fördel är att jag åtminstone inte kan nojja över att bebis är för lugn

• Kelsson1

Aurora: Råkar du åka förbi här så kan vi planera in en fika då ...
    Har ni träffats förr eller är det första gången? Måste vara verkligen roligt när ni hängt ihop så länge.

Jordgubbe: Som sagt jag hade redan där i början några väldigt bra dagar mellan de väldigt dåliga dagarna. Så jag mådde inte heller illa exakt varje dag. Passa på o njut ordentligt och gör sånt som du inte kan göra på grund av illamåendet de dagar du mår bra.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011