Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel: Grattis till ny vecka !
Ego: Gick in i v33 idag (32+0) och har bara 55dagar kvar till BF !
Strössel: Grattis till ny vecka !
Ego: Gick in i v33 idag (32+0) och har bara 55dagar kvar till BF !
Strössel: Vad fruktansvärt spännande! Bebis kan ju nu komma precis när h*n vill!
Jag skulle ändå insistera på att bli igångsatt efter senast en vecka! Har fått maken med på det också . Så om bebis inte kommit ut 7dagar efter utsatt tid, sitter vi på förlossningen o vägrar att åka hem utan att bli igångsatta
kasa: Jag föreslår att du vänder dig till familjerätten och ber att få allt nerpräntat på papper så kan han inte slingra sig mer!
Fungerar det inte att prata med människan eller med terapi och samtal så får du ta i hårdare! Hoppas att du kan snart släppa det. STOR STOR KRAM!
Strössel: Du får köra alla huskurerna : Ha sex, springa i trappor osv...
Strössel: Jag har faktiskt tänkt på att köpa något skydd till sängen. Det där med soffan hade jag inte ens tänkt på men borde nog fixa något dit också.
Ok, bra även vi har hel madrass men tänkte att för enkelsäng är väl bättre än inget, man hinner nog kliva upp från sängen o så får maken skynda sig på att ta bort det blöta...
Jis: Tror du inte att de är för små? Är rädd för att det bara ska rinna runt kanterna o ner i sängen ändå...
Eileen: Tack för tips, då vet jag var jag ska söka. Varifrån kan man då köpa "kisslakan"?
Härligt att allt var ok hos BM. själv har jag TUL redan på tisdag , en evighet sedan vi såg bebis sist...
Grattis till ny vecka!
Jis: Låter verkligen mysigt! Jag är kvar på jobbet än o har ont i ryggen o mår illa
Strössel: Menar plastad frotte då borde det väl vara plast på andra sidan och det räcker väl?
Tredjemaj: Men stort grattis till tvåsiffrigt! En milstolpe nådd...
Aurora: Har också funderat på vad man ska ha i bilen, men kan man köra så enkelt som att man river en plastsäck som man placerar över sätet?
Tufft att du orkar med Gekås! Har en dröm om att orka själv också om ett par veckor men vi får väl se....
Karmosin: Du har så rätt, syrrans vatten gick aldrig hemma men tänkte att det är onödigt att förstöra sängen eller soffan om olyckan mot förmodan skulle vara framme...
Vickan: Håller tummarna att lillen klarar sig från att bli sjuk och att lite större blir fort frisk!
Aurora: Tror att vi också får börja med det.
Jis: Tydligen normalt att få "the blues" när slutet börjar närma sig. Även dina funderingar o tankar verkar vara normala.
Ego: Var på underbara barn mässan och fick en del goodie bags men har inte hunnit gå igenom de än.
Är totalt utmattad efter mässan och ont i ryggen så nu ligger jag soffan o har inga förhoppningar om att ta mig upp innan det är dags att gå o lägga mig
strössel: Bra tips, tack!