Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vill även till lägga att våra IVF barn är lika välkommna som andra. Vet att det finns många som inte tycker det samma. Jag är "lätt" troende och jag skulle säga att allt liv är guds gåva.
Vill även till lägga att våra IVF barn är lika välkommna som andra. Vet att det finns många som inte tycker det samma. Jag är "lätt" troende och jag skulle säga att allt liv är guds gåva.
Mådde så himla dåligt igår så jag ringde akut gyn för att höra lite. Hon tyckte jag skulle komma in för dropp igen så vi bestämde att jag skulle få sova hemma och åka dit idag. Så snart ska jag få mig en omgång till.
Min mage håller på att försvinna :( Ni som kan äta, ät hamburgare, jordgubbar, egen potatismos och fikabröd för det är det som jag är mest sugen på för tillfället.
Jis: Grattis! fick inte ihop riktigt vad du fyller men grattis, 34?
Blev inge bättre med droppet så de la in mig. Mina prover sa väl lite att det var dåligt så nu ligger jag här på 96 c och har utsikt över slottet. Som tur var är man student så jag lyckades ta mig in på internett
Är fastande och har dropp tills imorgon. Då ska jag få äta. Kräks jag inte upp då får jag åka hem annars bloir väl jag kvar förmodar jag.
Tack tjejer för ert stöd. Jag ligger fortfarande kvar på sjukhuset men idag känner jag mig pyttelite bättre så jag hoppas att det fortsätter så.
Speck: vilken fin mage!!! Blir verkligen avis. Min mage har försvunnit känns det som. Inte för att barnet är borta men förmodar att jag sjunkigt i vikt en del nu.
Jis och Kelsson: Ni får trösta er med att jag är avis på er. Tänk hur kansigt det är egentligen...
Tack tjejer. Ja det är skönt att slippa sjukhuset. Nu ska jag bara återhämta mig. Orkar inte göra något. Blir andfådd så fort jag rör på mig.
Tråkiga nyheter. Jag har foglossning så nu är det övningar och bälte som gäller. Inte gå i trappor och röra mig måttligt och absolut inte lyfta tugnt. Precis som jag inte har jobbigt redan. Suck och stön!