Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel: Kör hårt med huskurerna så sätter jag en slant på Torsdag
Strössel: Kör hårt med huskurerna så sätter jag en slant på Torsdag
Lillstintis: Vilken del av Sverige tillhör du?
Speck: Tror att syrrans dotter fick magknip av att hon åt banan och thai mat. De fick ge stackars tösen droppar också, bättre det än att ha ont i magen.
Jis: Väldigt fin mage!
Men du sa väl att du skulle vara nöjd om det var +15%? Det lät bra tycker jag om det är i nederkant för diabetiker. Vad roligt med andningsövningar, då är han redo för att komma snart
kasa: Bor som bekant i Solna så har valt Danderyd, men har hört mycket positivt om SÖS...
Skönt att TUL gick bra!
Enya: Vad underbart! Håller med Läkaren som gjorde VUL, långnäsa för svenska läkare som tyckte att ni ska ge upp! Borde du senare när magen växt till sig åka förbi o visa upp den till läkaren som inte tyckte att ni skulle lyckas ?
Förstår att det blev glädjetårar, det har det blivit här också vid nästan varje VUL och UL
carlan: Helt rätt, ring till förlossningen så fort som möjligt! Inte rätt att du ska gå o vara orolig sådär! Hoppas att allt är bra med bebis trots att din mage inte växt.
Strössel: Glöm inte sex och pilla på bröstvårtorna ikväll
Strössel: Tror du verkligen att han är för trött för sex? fråga kan du ju alltid
Najje: Hur är det med dig nu? Illamående eller njuter? Eller både ock
Karmosin: Är imponerad av er som redan har barn o orkar med en graviditet, man är ju inte sig själv o är trött kostant, kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att ha ett litet barn att ta hand om oavsett om man orkar eller inte.
tredjemaj: Även vi valde vanliga Danderyd av samma orsak. Men det är samma BB-hotell man hamnar på bara olika förlossningsavdelningar så nästan ingen skillnad alls.
Vickan: Är så glad för din skull, du ville ju så gärna ha lägenheten. Hoppas städning, bildtagning och flytt går så smärtfritt som möjligt! Kram!
Viksan: Tack, ska meddela hur det gick så fort jag kommit hem därifrån (har ju tiden på eftermiddagen).
Jis: Håller med Karmosin att skulle det vara något borde de ha sett det med tanke på hur många UL du fått. Så andas djupt så ska du se att det går bra.
Strössel: Det var tungt besked! Tycker synd om din man, verkligen inte lätt att komma in som ny om ingen är villig att visa vad man ska göra. Han borde kanske ha pratat med chefen tidigare o berättat om svårigheterna. FÖrstår honom bättre att han redan igår kände som han gjorde. Hoppas att han snart hittar något nytt, ännu bättre. STOR KRAM TILL ER BÅDA!!!! Har ni funderat på att flytta till annan ort om han får större möjlighet att få fast arbete?
Karmosin: Vad härligt att du kunde ligga o sova en stund. Skulle jag också behöva... Skönt att allt såg bra ut hos BM och att ditt järnvärde var så bra.
Aurora: Får höra vad min BM säger imorgon om sprutan. Kan kanske vara försent för mig, verkar ha dragit på mig någon förkylning redan...
Jis: Skönt att du blev lugnad.
Ego: Börjar med gnäll... Har ont i halsen så jag har ingen lust att prata, vilket inte är så roligt när ens jobb går ut på att prata i telefon... Men överlevde dagen.
Till positivare nyheter: Var på TUL idag, bebis var helt perfekt och nu är det helt säkert att det är en flicka (förra gången så sa hon att det aldrig är säkert), den här gången såg hon mellan benen o pekade ut de kvinnliga delarna .
Hon är lite lite liten men bara 5% mindre än normalkurvan (mittenkurvan) så helt normalt. Beräknad födelsevikt (förutsatt att hon är kvar i magen tiden ut och fortsätter att växa i samma takt) 3400g. Idag vägde hon 1987g. Hela hon var såååå fin, hon sög på tummen o ville inte ligga still så BM fick kämpa lite för att få sina mått :-trössel: Det var tungt besked! Tycker synd om din man, verkligen inte lätt att komma in som ny om ingen är villig att visa vad man ska göra. Han borde kanske ha pratat med chefen tidigare o berättat om svårigheterna. FÖrstår honom bättre att han redan igår kände som han gjorde. Hoppas att han snart hittar något nytt, ännu bättre. STOR KRAM TILL ER BÅDA!!!! Har ni funderat på att flytta till annan ort om han får större möjlighet att få fast arbete?
Karmosin: Vad härligt att du kunde ligga o sova en stund. Skulle jag också behöva... Skönt att allt såg bra ut hos BM och att ditt järnvärde var så bra.
Aurora: Får höra vad min BM säger imorgon om sprutan. Kan kanske vara försent för mig, verkar ha dragit på mig någon förkylning redan...
Jis: Skönt att du blev lugnad.
Ego: Börjar med gnäll... Har ont i halsen så jag har ingen lust att prata, vilket inte är så roligt när ens jobb går ut på att prata i telefon... Men överlevde dagen.
Till positivare nyheter: Var på TUL idag, bebis var helt perfekt och nu är det helt säkert att det är en flicka (förra gången så sa hon att det aldrig är säkert), den här gången såg hon mellan benen o pekade ut de kvinnliga delarna .
Hon är lite lite liten men bara 5% mindre än normalkurvan (mittenkurvan) så helt normalt. Beräknad födelsevikt (förutsatt att hon är kvar i magen tiden ut och fortsätter att växa i samma takt) 3400g. Idag vägde hon 1987g. Hela hon var såååå fin, hon sög på tummen o ville inte ligga still så BM fick kämpa lite för att få sina mått
Förlåt att allt blev dubbelt... Vet inte vad som hände, verkar vara min webbläsare som behöver omstart....
Jordgubbe: Jag har också mått konstant illa sen v6, man står ut med det men roligt är det inte. Men dagar då man går på UL får en att uppskatta allt ändå
Najje: Härligt att du mår bra. Illamående är inget måttstock på hur lyckad graviditeten är, det gör bara svårare att njuta av den.
Jag är i v33 (32+4) idag
Stort grattis till v13!